تیوترلند به چه معناست - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور توییترلند، توتورلند، توترلند، تویترلند، توییت لند, فعفخقمشدی,فعفخق,Tuter land,توترلند,Toterland -
نام تیوترلند

تیوترلند به چه معناست؟ - کاربرانی که نام تیوترلند را به اشتباه جستجو میکنند



واژه تیوترلند از tutor (تیوتر) به معنای معلم و مشاور خصوصی برگرفته شده است. تیوترلند یک بستر اینترنتی است برای ایجاد ارتباط موثر بین مشاوره دهندگان و کسانی که به مشاوره افراد متخصص در حوزه های مختلف تحصیلی، آموزشی، هنری و شغلی نیاز دارند. با اپلیکیشن تیوترلند مخاطبان می توانند در خانه، خیابان یا هر کجا که باشند، تنها با چند اشاره به بهترین مشاوران، معلمان و متخصصان دسترسی داشته باشند و سوال های خود را بپرسند.

به طور خلاصه همه ما در جیب خودمان ده ها مشاور متخصص همراه داریم تا هر زمان نیاز داشتیم با آن ها تماس بگیریم و سوال کنیم. این تماس به صورت تصویری است و احساس یک جلسه مشاوره حضوری را تداعی میکند.

 

تیوترلند ارتباطی مطمئن و مقرون به صرفه بین مخاطب و مشاور است.

این سامانه به گونه ای طراحی شده است که کاربر میتواند با یک حساب کاربری همزمان از امکانات مشاور بودن و مخاطب بودن استفاده نماید. ما در تیوترلند مشاوران را به نام تیوتر (Tutor) و مخاطبان پرسش کننده را با نام تیوتی (Tuty) می‌شناسیم. موقعیت ها و فرصت هایی که در این بستر برای تیوتی ها و تیوتر ها وجود دارد بی نهایت هستند تا آنها با ذوق و سلیقه و مهارت خود از آن بهترین بهره وری را داشته باشند. از طریق اپلیکیشن موبایل تیوتی ها میتوانند در هر زمان به سهولت تیوتر را بیابند، رزومه ایشان را مطالعه کنند و با ایشان تماس بگیرند و جواب سوالات خود را پیدا کنند.

ممکن است برخی کاربران واژه های زیر را به جای تیوترلند در ذهن خود تصور نمایند. واژه هایی همچون

توییترلند، توتورلند، توترلند، تویترلند، توییت لند

لازم به توضیح است که سامانه آموزش آنلاین و مشاوره آنلاین تیوترلند با شبکه اجتماعی توییتر و نحوه کارکرد آن ارتباطی ندارد.

البته مشاوران در تیوترلند میتوانند همواره از همه توان تیم تیوترلند و شبکه های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام و غیره با مخاطبان در ارتباط باشند و محتوا مشاوره ای و آموزشی با ارزش را به دست ایشان برسانند.

توییتر (به انگلیسی: Twitter) یک شبکه اجتماعی و سرویس ارائه دهنده میکروبلاگ است و تیوترلند شبکه ارتباط با مشاوران و متخصصان


بیشتر بخوانید: توییتر چطور میکند؟  - چگونه تیوترها میتوانند از توییتر بهره مند شوند؟


 

ممکن است برخی کاربران به اشتباه عبارات زیر را جستجو نمایند. در صورتیکه این عبارات را جستجو نمودید از شما دعوت میکنیم از سایت تیوترلند بازدید بفرمایید. امیدواریم شما هم روزی به جمع ما بپیوندید. ما معتقدیم تیوترلند آموزشگاهی است به وسعت یک کشور

فعفخقمشدی – که فارسی نویس tutorland است

فعفخق

Tuter land

توترلند

Toterland


با موضوعات تیوترلند آشنا شوید: مشاهده همه موضوعات مشاوره ای و آموزشی


دسته بندی :