روش های کسب درآمد در منزل توسط بانوان خانه دار - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آشپزی-ایرانی, کارآفرین, استارت-آپ, مشاوره-استارتاپ -
کسب-درامد-توسط-بانوان-خانه-دار

روش های کسب درآمد در منزل توسط بانوان خانه دار



آیا شما خانه دارید؟

آیا از زمان مازاد خود در خانه استفاده می کنید؟

علاقمند هستید به کسب درآمد بپردازید؟

آیا می دانستید می توانید از زمان اضافی خود در منزل برای کسب درآمدی فوق العاده، بهترین استفاده را بکنید؟

آیا می دانستید در ایران تعداد زیادی از بانوان خانه دار با فعایت در منزل ماهانه 2-3 میلیون درآمد خالص دارند؟

پس با راه حل های کسب در آمد که در مطلب زیر برای شما تهیه کرده ایم همراه باشید.

گام اول: مهارت یا تخصص خود را شناسایی کنید

اولین قدم شناسایی مهارت و استعداد خودتان است. به امکانات و محل زندگی تان نگاه کنید. اگر بالکن، تراس یا حیاط خوبی دارید می توانید به کشت محصولات مختلف، زعفران، پیاز، سبزیجات یا گل و گیاه های تزیینی بپردازید. اگر خیاط قابلی هستید و ابزار خیاطی دارید می توانید سفارشات خیاطی از دوستان و آشنایان بگیرید یا سرویس های پارچه ای آشپزخانه بدوزید. شاید آرایشگر خوبی باشید و بتوانید در خانه اتاقی را به این کار اختصاص دهید. توجه کنید در رابطه با مهارتتان با خودتان صادق و روراست باشید. اگر در کاری که قصد راه اندازی آن را دارید مهارتتان کم است یا کامل نیست، حتما به یادگیری و آموزش هدفمند از طریق حضوری و غیر حضوری بپردازید.

گام دوم: به تبلیغ مهارت یا تخصص خود در میان آشنایان و دوستان بپردازید.

گام بعدی معرفی حرفه ی خود به دوستان و آشنایان است. می توانید برای دیگران خیاطی کنید یا نمایشگاه فروش تابلوی نقاشی یا لباس و کیف و کفش و غیره در منزلتان برگزار کنید. لازم نیست در این مرحله هزینه کنید و جایی را اجاره کنید بلکه باید خودتان را به دیگران معرفی کرده و اعتماد آن ها را کسب کنید.


حتما بخوانید: با مشاوره و آموزش آنلاین از گل و گیاه خود بهتر نگهداری کنیم


گام سوم: دست مزد پایین تری نسبت به خدمات بیرون دریافت کنید.

دست مزد پایین تر نسبت به خدمات بیرون اولین گام برای کسب درآمد شماست. سودتان را کم کرده و سعی کنید با جلب اعتماد مردم بیشتر شناخته شوید. نگران نباشید قرار نیست برای همیشه سودتان کم و پایین باشد. بلکه تا زمانی که در حرفه ی خود معروف شوید لازم است دستمزدتان کم تر از خدمات بیرون باشد.

گام چهارم: کیفیت را فدای کمیت نکنید.

هرگز کمیت را فدای کیفیت نکنید. توجه کنید اگر قرار است تعداد زیادی مشتری از کیفیت کار شما کم کند، آن ها را قبول نکنید یا زمان بیشتری برای تحویل کار از آنها بگیرید. کیفیت پایین و یا بی دقتی در کارتان بزرگترین ضد تبلیغ برای شما است. پس سعی کنید اعتمادی که در مراحل اولیه به خود جلب کرده اید را به راحتی از بین نبرید.

گام پنجم: با مشاور کسب و کار مشورت کنید.

پس از معروف شدن و به منظور گسترش کسب و کارتان و افزایش کمی و کیفی کسب و کارتان حتما با یک مشاور کسب و کار مشورت کنید. در این مرحله شاید لازم باشد هزینه ای برای تبلیغات کنید و نیاز است قطعا تحت نظر یک متخصص وارد وادی تبلیغات و بازاریابی شوید.


حتما بخوانید: استارتاپ خانگی هم می تواند پردرآمد باشد! | این شرکت های خانگی را می شناسید؟


گام ششم: برای حرفه ی خود در فضای مجازی تبلیغ کنید.

سعی کنید صفحاتی در تلگرام یا اینستاگرام برای کسب و کار خود راه بیاندازید. در این صفحات به صورت روزانه عکس و فیلم بگذارید و برای حرفه خود یا محصولتان تبلیغ کنید. با احترام و حوصله پاسخ سوال مشتریان و مخاطبانتان را بدهید و سعی کنید به جذب فالوور واقعی بپردازید. مسابقاتی میان مخاطبینتان برگزار کنید و از رضایت مشتریان قبلتان به مشتریان جدید اطمینان خاطر دهید.

شما با مشورت گرفتن از مشاوران تیوترلند میتوانید به کسب و کار خود رونق بیشتر ببخشید. همچنین اگر مهارتی دارید که میتوانید به دیگران آموزش دهید، در تیوترلند مشاور باشید و از ضمن لذت بردن از کمک به دیگران درآمد کسب کنید.

مسلما شما نمی خواهید مثل سایر زنان خانه دار که تنها به امور منزل می پردازند باشید!

قطعا شما می خواهید خلاقیتتان در رشته ای به خصوص و در عین حال در منزل افزایش داده و بتوانید از زمان اضافی خود کسب در آمد کنید.

مشاوره آنلاین تیوترلند، مناسب تمام مردم از جمله بانوان خانه دار است که می خواهند روش درآمد آسان و حرفه ای را تجربه کنند و یا ایده های بهتری برای کارآفرینی در رشته خود داشته باشند.

پس همین حالا شروع کنید! شما می توانید با شیوه های مختلف با ما ارتباط برقرار کنید تا با کمک تیوترلند متخصص شوید. برای تماس با ما می توانید از صفحه اصلی سایت کمک بگیرید.

تیم تولید محتوا تیوترلند




سوال تصادفی6 + 4 =