کسب درآمد میلیونی در خانه - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور اعتماد-به-نفس, انتقال-تجربیات, یادگیری-آنلاین, استخدام-مدرس-آنلاین, -
چگونه-به-صورت-آنلاین-درآمد-کسب-کنیم

چگونه به صورت آنلاین و غیر حضوری در خانه خود درآمد میلیونی کسب کنیم؟



شاید کسب در آمد میلیونی از نظر اکثر مردم آن هم در خانه شان ، رویایی بیش نباشد. ولی جالب است بدونید امروزه با گسترش دنیای مجازی و کسب و کار اینترنتی بسیاری از شغل ها در دنیای مجازی ایجاد شده اند که پیش از این وجود خارجی نداشته اند. شغل هایی مثل سئو، طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن، بازاریابی مجازی، تولید محتوا و غیره. همچنین به واسطه اینترنت بسیاری از شغل های قدیمی و با سابقه، پیشرفت شایانی نموده و به مرحله جدیدی از فروش و بازاریابی دست پیدا کرده اند که باعث رونق کسب و کارهای سنتی شده است.

برای کسب درآمد میلیونی در خانه، لازم است یک جمله را همیشه در ذهن خود داشته باشید:
هر کاری دارای یک نقطه مقاومت است که اگر آن نقطه را بگذرانی، شغلت به سود دهی بالایی می رسد.


حتما بخوانید: ترفندهای یک کارآفرینی موفق


در جمله بالا که توسط بسیاری از متخصصین کسب و کار و صاحبین مشاغل پر رونق به شیوه های مختلف بیان و تاکید شده است، هدف نشان دادن تاثیر پشتکار و تلاش در هر کسب و کاری است. برای شروع درآمد میلیونی در منزل به صورت آنلاین و غیر حضوری باید ابتدا نیازهای مردم و جامعه را به خوبی بشناسید. توجه به هر آن چه که کمبود آن در جامعه احساس می شود می تواند فرصت طلایی برای میلیونر شدن شما باشد. پس به دقت روزها و حتی ماهها برای پیدا کردن خلاء موجود در جامعه چه در عرصه کالا و چه در عرصه خدمات وقت صرف کنید. توجه داشته باشید پیدا کردن این خلاء مهمترین و اولین قدم شما در راه کسب درآمد میلیونی می باشد.

قدرت استفاده از شبکه های اجتماعی

در مرحله بعد برآورد کنید چگونه می توانید کالا یا خدمات مربوطه را به مشتری معرفی کنید. امروزه شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، تلگرام و غیره فرصت بسیار خوبی برای معرفی کالا یا خدمات شماست. می توانید با تهیه متنی جذاب، پوستر های تبلیغاتی و صدا یا ویدئو و ارسال آن در گروه ها، کانال ها و صفحات پر مخاطب به معرفی کسب و کار خود بپردازید. توجه داشته باشید اگر مخاطب شما عامه ی مردم هستند، سعی کنید خودمانی و جذاب به تبلیغ بپردازید. سعی کنید برای خدماتتان هدیه ای در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای هر ده بار استفاده از خدمات شما، مشتری را به یکبار خدمات رایگان دعوت کنید. یا برای معرفی هر دوست به مجموعه شما هدیه یا خدماتی رایگان در نظر بگیرید. این برخورد باعث می شود مشتریان شما ترغیب شوند افراد بیشتری را با شما آشنا کنند.


حتما بخوانید: آیا احساس می کنید که توان یادگیری تان مشکل دارد؟ | روش های دیگر را امتحان کرده اید


مهارت های شما ارزشمند هستند

به این نکته توجه داشته باشید از مهارت های قبلی خود می توانید کسب و کاری پر رونق بسازید و کسب درآمد در منزل الزاما نیاز به یادگیری مهارت های جدید ندارد. به طور مثال اگر خیاط خوبی هستید می توانید خدمات تعمیر لباس در منزل دریافت کنید. اگر نویسنده خوبی هستید می توانید خدمات دریافت ویرایش و نگارش مقالات و کتاب را در منزل دریافت کنید و غیره .

تجربه شیرین درآمد از کار در منزل

کسب و کار اینترنتی فقط برای شغل های جدید نیست، بلکه فرصت بسیار خوبی برای رونق کسب و کارهای سنتی محسوب می شود. در زمینه کسب درآمد غیر حضوری در منزل می توانم به تجربه یکی از نزدیکترین دوستانم اشاره کنم. دوستی داشتم که مغازه خشکشویی قدیمی از پدرش برایش به جای مانده بود. روزهای زیادی می گذشت و مغازه آن طور که باید سود ده نبود. در حقیقت در بهترین روزها می توانست دستمزد کارگران و هزینه های روزمره مثل برق، آب، گاز و غیره را تامین کند. پیس از مشورت با یک متخصص کسب و کار به این نتیجه رسید که اپلیکیشنی برای کسب و کارش طراحی کند، در حالی که افراد بسیاری از اطرافیان وی این کار را غیر ضروری و نادرست می دانستند ، اما او با صرف هزینه ای اندک برای خدماتش یک اپلیکیشن طراحی کرد و با کمک یک متخصص بازاریابی شبکه ای به تبلیغ خدمات دریافت و تحویل لباس درب منزل و محل کار مردم پرداخت. پس از چند ماه استقامت و پشتکار و همانطور که ابتدای متن اشاره شد گذراندن نقطه مقاومت، او توانست حجم زیادی از مشتریانی را به خود جذب کند که بسیار بیش از مراجعه کنندگان حضوری یک سال در مغازه اش بودند. از طریق هزینه ای که وی برای کسب و کارش کرده بود موفق شد چند برابر آن به سود دست پیدا کند. پس خلاقیت و ایده پردازی در کسب و کار را باید جدی گرفت.


حتما بخوانید: ارزش پیشنهادی ما، آرامش پرسشگر


ما در کنار شما در این مسیر

تیوترلند به شما کمک می کند با یادگیری مهارت های ساده و پر سود، کسب و کاری فوق العاده راه اندازی کنید و از طریق ارائه خدمات یا فروش در منزل به صورت غیر حضوری به درآمدی میلیونی دست پیدا کنید.

همچنین در صورتیکه شما هم مهارت و تخصصی دارید و مایل هستید آن را به دیگران آموزش دهید به ما بپیوندید و کسب درآمد کنید

تیم تولید محتوا تیوترلند




سوال تصادفی5 + 3 =