آشپزی ایرانی و مدرن را به صورت آنلاین یاد بگیرید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آشپزی-ایرانی,آموزش-آشپزی,آشپزی-مدرن,لذت-آشپزی,آموزش-آنلاین-آشپزی,آشپزی,افغانی,آشپزی-ترکی, -
آشپزی ایرانی و مدرن را به صورت آنلاین یاد بگیرید

آشپزی ایرانی و مدرن را به صورت آنلاین یاد بگیرید



آشپزی کردن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که در زندگی روزمره مان داریم. هنری که دیگر در انحصار خانم ها نیست و آقایان هم وارد این عرصه شده اند. البته طبق یک مثل معروف قدیمی، همه چیز را همگان ندانند و آشپزی هم از این قضیه مستثنی نیست. شیوه ها و سبک های پخت و پز زیادی هستند که جایگزین روش های سنتی شده اند و آشپزی مدرن را به وجود آورده اند. لذت آشپزی کردن با امتحان کردن طعم ها و روش های جدید، می تواند بیشتر هم بشود. مخصوصاً اگر دلمان بخواهد غذایی متفاوت را امتحان کنیم و روند روزمره زندگی مان را تغییر بدهیم. با مشاوره از آشپزهای ایرانی که آشپزی ایرانی و مدرن را امتحان کرده اند، می توانیم دنیایی جدید را به روی خودمان باز کنیم. برای آشنایی بیشتر با آموزش آنلاین آشپزی با تیوترلند همراه باشید. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: آموزش آشپزی آنلاین، دستور پخت ها را دست به دست کنیم


لذت آشپزی و آموزش آنلاین 

آشپزی کردن همیشه چندان ساده نیست. ترس از این که غذایمان خراب شود و مجبور باشیم به همان املت همیشگی روی بیاوریم، برای همه ما ترسناک است.  البته گاهی وقت ها هم بد نیست که دست به امتحان کردن روش های جدید بزنیم. طعم های جدید، به ما حس تازگی و طراوت می دهند. اگر جزو کسانی باشیم که عاشق امتحان کردن طعم های جدید هستیم و به دست پخت مادرمان عادت نکرده ایم، مسلماً امتحان کردن روش های جدید می تواند هیجان انگیز باشد.


مقاله مرتبط: تیوتر و tutorial  چیست و چرا نام تیوترلند را انتخاب کرده ایم؟


آشپزی مدرن و جدید 

آشپزی مدرن به ما یاد می دهد که لازم نیست حتما از شیوه های قدیمی برای پخت غذا استفاده کنیم. غذا در شهرهای مختلف با شیوه های متفاوتی طبخ می شود که از آن بی خبریم. برای این که به طعم های جدید دست پیدا کنیم راه حل ساده ای وجود دارد. کافی است اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند را روی گوشی خود نصب کنید، و با یک آشپز آنلاین صحبت کنید. البته قبلش، باید حساب کاربری خود را شارژ کنید تا بتوانید از سرویس مکالمه ویدیویی آنلاین استفاده کنید. 


مقاله مرتبط: پنج مزیت سیستم آموزش آنلاین و یادگیری بدون این که از خانه تان تکان بخورید!


دراین حالت، شما با یک آشپز که در فاصله ای دورتر از شما قرار دارد، صحبت می کنید. این آشپز می تواند در هر کجای ایران باشد و نوع دستپختش هم می تواند با توجه به محل زندگی یا اصالتی که دارد، متفاوت باشد. معمولاً غذاهای جنوبی تند هستند، غذاهای تبریزی خوش رنگ و لعابند، خراسانی ها و اصفهانی ها و شمالی ها و شیرازی ها و... هم به شیوه های متفاوتی غذا می پزند. پس به استقبال یک روش جدید بروید. 

آشپزی افغانی و ترکی و…

گذر زمان و مهاجرت افراد مختلف به ایران، باعث شده است که دستپخت ها و فرهنگ های آنها نیز به کشور ما بیاید. اگر جزو کسانی هستید که برای چشیدن دستپخت کشور همسایه کنجکاو هستید یا جزو اهالی کشور همسایه هستید و می خواهید طعم و دستپخت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، می توانید از این اپلیکیشن مشاوره آنلاین استفاده نمایید.


مقاله مرتبط: با آموزش و مشاوره آنلاین هم می توان کسب درامد داشت


مسلماً برای عاشقان غذا، لذت آشپزی به شیوه ای جدید بسیار هیجان انگیز خواهد بود. شیوه ای که تا به امروز از کسی یاد نگرفته بودند و احتمال این که اطرافیانمان نیز آن را بلد باشند کم است. به خصوص غذاهای ویژه ای که می تواند مهمانی های ما را پررنگ تر و متفاوت تر کند. و چه لذتی از این بالاتر که اطرافیانمان را هم شگفت زده کنیم! 

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی5 + 1 =