آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-تصویری,آموزش-مجازی,آموزشگاه-آنلاین,یادگیری-آنلاین,کلاس-آنلاین,کلاس-مجازی, -
آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید

آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید



آموزش تصویری راهی موثرتر و پرطرفدارتر نسبت به آموزش متنی است. در این روش، همان طور که از نامش برمی آید، توضیحات متنی با تصویر هم همراه شده است. بنابراین ساده تر می توان متن ها را مطالعه کرد و به درک بهتری رسید. درک بهتر از یک متن هم در یادگیری و آموزش، تاثیر بیشتری دارد. چینی ها یک ضرب المثل دارند که این مزیت را به خوبی نشان می دهد:«هر تصویر، هزار واژه است». تصویرها، به ما کمک می کنند تا مفهوم را بهتر درک کنیم و بتوانیم ساده تر یاد بگیریم. اما آموزش تصویری، صرفاً به قرار دادن چند تصویر پشت سر هم در داخل متن خلاصه نمی شود و امروزه آموزش ویدیویی هم به این مزیت اضافه شده است. با اپلیکیشن آموزش تصویری و آنلاین تیوترلند همراه باشید، تا بیشتر در این مورد بدانیم. 


مقاله مرتبط: تیوتر و tutorial  چیست و چرا نام تیوترلند را انتخاب کرده ایم؟


آموزش تصویری و یادگیری آنلاین

برای این که بتوانیم یک مفهوم عینی را بهتر درک کنیم، نیاز داریم که تصویر آن را نیز ببینیم. به عنوان مثال، دیدن یک خطا در فتوشاپ و نحوه رفع آن از طریق منوها، بسیار کارآمدتر از مسیریابی متنی است. زیرا ممکن است پیدا کردن زیر منوها و تب های یک پنجره، برای کاربر عادی چندان ساده نباشد. همین طور ممکن است اجرای یک تکنیک هم به سادگی آن چه که یک استاد فکر می کند نباشد. یادگیری یک موضوع از پایه برای خیلی از کاربران عادی سخت است و نمی توانند با ان ارتباط برقرار کنند. بنابراین نیاز دارند که از روش دیگری آن را یاد بگیرند.


مقاله مرتبط: فرانش چه طور و چگونه یادگیری آنلاین را ساده کرد؟


آیا آموزش تصویری کاربران را تنبل می کند؟  

بیشتر کتاب های درسی به صورت متنی هستند و بیشتر دانشجویان برای یادگیری یک تکنیک، نیاز دارند که خودشان آن را انجام بدهند. بیشترین آموزش تصویری که یک دانشجو دریافت می کند، تصاویری است که در کتاب درسی می بیند یا توضیحاتی است که استاد سر کلاس می دهد. 


مقاله مرتبط: مسیر سایت لیندا و آموزش آنلاین به کجا می رسد؟ 


یادگیری بیشتر برای دانش آموزان، صرفاً از طریق اینترنت و آموزش های ویدیویی آنلاین ممکن می شود. همه اینها نشان‌دهنده اهمیت آموزش تصویری است که یادگیری یک دانشجو را فعال می کند. در حقیقت، آموزش تصویری به کاربران کمک می کند که درک بهتری از متن ها داشته باشند. تا اگر متن ها در ارسال پیام ناتوان بودند، یا کاربر نتوانست با آن ارتباط معنایی برقرار کند، همچنان امیدی به یادگیری باشد. 

آیا به دنبال آموزش تصویری روی گوشی موبایل هستید؟ 

برای کاربری که دسترسی به اینترنت دارد و می خواهد از این روش برای یادگیری استفاده کند، آموزش تصویری بهترین راه است. با توجه به گسترش گوشی های هوشمند، بیشتر کاربران از طریق گوشی های موبایل به اینترنت متصل می شوند. گوشی های موبایل حتی نسبت به لپ تاپ ها هم حالت شخصی تری دارند و امکان این که شخص دیگری از آنها استفاده کند، صفر است. بنابراین، کاربران تمایل دارند که از گوشی های موبایلشان برای ارتباط و ارسال پیام و حتی دریافت آموزش استفاده کنند.


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین مدرن را بهتر بشناسیم


اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند نیز برای گوشی های موبایل طراحی شده است. به طوری که می توانید با نصب آن، به صورت تصویری با دیگر مشاوران و کارشناسان رشته خود تماس بگیرید و رفع اشکال کنید. برای نصب آن می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی9 + 11 =