آموزش و پرورش هم می تواند با آموزش آنلاین متحول شود! - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش و پرورش,آموزش آنلاین,آموزش دادن,یادگیری آنلاین,یادگیری,یادگرفتن, -
آموزش و پرورش هم می تواند با آموزش آنلاین متحول شود

آموزش و پرورش هم می تواند با آموزش آنلاین متحول شود



 آموزش و پرورش و کسب علم برای تمام سنین، یک امر ضروری است. این تصور که آموزش و یادگیری با تمام شدن دوران تحصیل نیز به فراموشی سپرده می شود، تصوری اشتباه است. آموزش و پرورش هیچ وقت به اتمام نمی رسد و گاهی لازم است که زمان بیشتری برای یادگیری خود صرف کنیم تا در شغلمان موفق تر باشیم. آموزش آنلاین به کمک کسانی می آید که برای موفقیت، نیاز به دانشی بیشتر از اطلاعات قبلی شان دارند. با سیستم آموزش آنلاین می توانید، بدون بیرون رفتن از خانه یا شرکت در کلاس های درس معمولی، دانشی جدید یاد بگیرید و به رشد و پیشرفت شغلی خود کمک کنید. با تیوترلند همراه باشید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: باور می کنید مشاوره آنلاین به همین سادگی است؟!


آموزش و پرورش سنتی چه طور کار می کند؟ 

در سیستم آموزش و پرورش سنتی، افراد با شرکت در کلاس های درس عمومی، خودشان را برای تحصیل در رشته های مختلف آماده می کنند، بدون این که نسبت به علاقه و احساس خود نسبت به رشته های دیگر اطلاعی داشته باشند. در این سیستم، علاوه بر این که دروس تخصصی را پشت سر می گذاریم، دروس عمومی زیادی نیز باید مطالعه کنیم که ارتباط چندانی با رشته تخصصی ما ندارد. اما به دلیل اهمیت فرهنگ و آشنایی با تاریخ و جامعه، این درس ها را می گذرانیم. 


مقاله مرتبط: آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید


سیستم آموزش و پرورش سنتی دارای ترم و سال تحصیلی است. شرکت در کلاس ها در زمان و مکان مقرری ممکن است که از قبل توسط دانشجو تعیین شده است. این دوره ها، به صورت عمومی برگزار می شوند و سرعت تحصیل در آنها کاملاً مشخص و معین است. در نتیجه، دریافت مدرک در چنین سیستمی،  نیازمند صرف هزینه و وقت زیادی است. در حالی که بعد از طی این مدت زمان، ممکن است مطالب را به درستی یاد نگرفته باشیم و خیلی از آنها را نیز در پایان دوره تحصیلمان، از یاد برده باشیم. 

آموزش آنلاین چه کمکی به آموزش و پرورش سنتی می کند؟

سیستم آموزش آنلاین اعتقاد دارد که هیچ وقت برای یادگیری دیر نیست و هر لحظه می توان دانش خود را افزایش داد. اگرچه سیستم سنتی آموزش و پرورش باعث می شود که افراد ضمن تحصیل، مهارت های زندگی را نیز بیاموزند، اما برای کسانی که از تحصیل فارغ و وارد بازار کار شده اند، صرف زمانی طولانی برای دریافت یک مدرک، کار عاقلانه و ممکنی نیست. دیگر نمی توان سال هایی طولانی برای یادگیری یک رشته مورد نظر، صرف کرد و در آخر نیز با نارضایتی از آن بیرون آمد. 


مقاله مرتبط: از آموزش زبان انگلیسی آنلاین چه می دانید!؟


بیشتر افراد نیازمند این هستند که در شغل فعلی شان پیشرفت کنند. یعنی جایی که در حال حاضر دارند از آن کسب درامد می‌کنند. بنابراین لازم است که برای پیشرفت در شغلشان، دانشی جدید کسب کنند. آموزش آنلاین به آنها کمک می کند که با وجود وقت کمی که دارند، یک دوره آنلاین را پیدا و در آن ثبت نام کنند. دوره ای که در آن زمان و مکان در اختیار خودشان است و لازم نیست که برای شرکت در آن، از برنامه های معمول روزانه شان بزنند. 


مقاله مرتبط: مشاوره تلفنی چه ضعف هایی دارید که مشاوره آنلاین آن را رفع کرده است


در گذشته با دریافت ویدیوها و فیلم های آموزشی می شد آموزش آنلاین دید. اما این روش، هرگز فکری برای رفع اشکال نکرده است. برای این کار، نیاز به مشاوره و ارتباط مستقیم با استاد است که در آموزش آنلاین فعلی حذف شده است. آموزش آنلاین مدرن این جا به کمک می آید تا بتوانید این ضعف را برطرف کنید. شما با تیوترلند می توانید با هر استادی که می خواهید ارتباط بگیرید و سوالات و مشکلات را با او مطرح کنید. کافی است همین امروز، اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید.  

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی1 + 6 =