فرصت عالی جذب معلم خصوصی آنلاین در تیوترلند | آیا کسی را می شناسید که خوب درس می دهد؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور معلم-آنلاین,مشاور-آنلاین,استاد-آنلاین,سیستم-آموزش-آنلاین,آموزش-آنلاین,آموزش-اینترنتی,تدریس-خصوصی,تدریس-آنلاین,استخدام-مدرس-آنلاین,آموزشگاه-آنلاین,مدرس-آنلاین -
آیا کسی را می شناسید که خوب درس می دهد؟!

آیا کسی را می شناسید که خوب درس می دهد؟!



آموزش دادن و انتقال اطلاعات، کاری نیست که هر کسی به آن علاقه داشته باشد و از پس آن بربیاید. بعضی هستند که در هر حالتی که سوالی داریم، یا می خواهیم کاری انجام بدهیم، زنگ می زنیم و از آنها مشورت می خواهیم. آنها هم در هر حالتی که باشند، با کمال میل جواب سوال ما را می دهند. بعضی وقت ها احساس می کنیم که کاش آدم های بیشتری بودند که از حضور آنها بهره مند می شدند. یکی از راه هایی که این دوستان ارزشمند شما می توانند از این توانایی خود بهتر استفاده کنند، تیوترلند است. یک اپلیکیشن مشاوره آنلاین که کاربران، سوالات خود را به صورت ویدیویی و آنلاین، از مشاوران و متخصصان رشته های مختلف می پرسند. اگر شما هم در بین خود، چنین دوستانی دارید، می توانید آنها را معرفی کنید. یا اگر در خودتان این توانایی را می بینید، می توانید عضو سامانه آموزش آنلاین تیوترلند بشوید.


مقاله مرتبط: ارسال مدارک و شروع فعالیت به صورت معلم آنلاین


اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

تیوترلند چیست؟! 

تیوترلند، یک اپلیکیشن است که روی گوشی های هوشمند نصب می شود و مانند اسکایپ (Skype) یا دیگر برنامه ها و اپلیکیشن های برقراری مکالمه یا پیام رسان عمل می کند. با این تفاوت که هزینه مشاوره اینترنتی، از اعتبار کاربران کسر می شود و به حساب مشاوران واریز می گردد. بنابراین نیازی نیست که قبل از مشاوره، از کاربر درخواست هزینه شود و مشاور می تواند بدون نگرانی، به سوالات کاربر پاسخ بدهد. 


مقاله مرتبط: مشاوره غیر حضوری از رایانه کمک تا تیوترلند! 


مشاوره آنلاین، کمک های زیادی به افراد در رشته های مختلف می کند. از حوزه سلامت گرفته که می تواند جان خیلی از بیماران را نجات بدهد. تا حوزه روان شناسی که به کاربران در حل مشکلات زندگی و به دست آوردن مهارت های فردی کمک می کند. بنابراین، نباید حضور کسانی که می توانند این کار را انجام بدهند، دست کم گرفت و باید از آنها خواست که این لطف را به دیگران و جامعه داشته باشند.


مقاله مرتبط: فناوری اطلاعات | آشنایی با دنیایی جدید بدون متخصصان امکان پذیر نیست


هم مشاوره بگیرید، هم مشاوره بدهید

از آن جا که تعداد موضوعات در تیوترلند بسیار زیاد است، امکان این که مشاوران هم بخواهند در دیگر رشته ها از دیگران کمک بخواهند وجود دارد. به همین دلیل، امکانی روی تیوترلند وجود دارد که می توانید تنها با یک اشاره، نقش خود را تغییر دهید. در این حالت، حتی دریافت راهنمایی از یک مشاور همکاری نیز امکان پذیر است. حتی می‌توانید هزینه مشاوره را از محل درآمدهای خود از اپلیکیشن پرداخت نمایید. 


مقاله مرتبط: امکان تغییر نقش کاربری در تیوترلند | انتقال سریع بین دو بخش کاربری


همین نکته باعث می شود که مشاوران هم بتوانند همکاران خود در رشته های مختلف از جمله حوزه فعالیت خودشان را معرفی کنند. بالا رفتن تعداد مشاوران در یک رشته، باعث می شود که تیوترلند بتواند در این حوزه شروع به تبلیغات کند و کاربران این حوزه را برای دریافت مشاوره، جذب کند. تیوترلند از جذب مشاوران جدید استقبال می کند و از همکاری با شما عزیزان، به خود افتخار خواهد کرد. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند