اگر جواب سوالی را با جستجو در گوگل پیدا نکردیم، چه کار می توانیم بکنیم - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور جستجو-در-گوگل,مشاوره-آنلاین,آموزش-آنلاین,سایت-تدریس, -
اگر جواب سوالی را با جستجو در گوگل پیدا نکردیم، چه کار می توانیم بکنیم

اگر جواب سوالی را با جستجو در گوگل پیدا نکردیم، چه کار می توانیم بکنیم



جستجو در گوگل این روزها کار خیلی از کاربران را ساده کرده است. این موتور جستجوی قدرتمند، رابطی سریع و ساده بین کاربران و صاحبان سایت ها است. رابطی بین کسانی که دنبال اطلاعات می گردند و صفحه هایی که این اطلاعات در آنها منتشر شده است. اما هر کاربری، به دنبال یک جواب مشخص از سوال هایی که دارد می گردد. به جواب بعضی از این سوال ها، اعتماد ندارد و بعضی نیز با وجود این که به نظر کامل هستند، اما باز هم حق مطلب را ادا نمی کنند. زبان بعضی از این مطالب سخت هستند یا آن طوری که باید، مبحث را باز نمی کنند. این جاست که می بینیم حتی جستجو در گوگل هم در بعضی موارد کارساز نیست! اما آیا پیدا نشدن سوال یک مسئله در گوگل، به معنی پایان راه است؟! با تیوترلند همراه باشید. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: تیوترلند کارآمدتر از جستجو در گوگل است


جستجو در گوگل چه زمانی ناکارآمد است؟! 

همه سایت ها تلاش می کنند که بازدید خود را با توجه به روش های بهینه سازی سایت بالا بیاورند. بنابراین عبارات و کلماتی که جستجوگران بیشتری از آنها استفاده می کنند، مطالب بیشتری هم دارند. برعکس، مطالب و عباراتی که جستجوی کمی در مورد آنها انجام می شود، محتوای کمتری هم در موردش وجود دارد. 


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید


در مواردی که در حال جستجوی یک عبارت خاص در گوگل هستیم، نمی دانیم که چه طور به سمت سایت هایی هدایت می شویم که برای ارائه خدماتشان، از این عبارت استفاده کرده اند. همین مسئله باعث می شود که برای پیدا کردن یک جواب، مجبور باشیم صفحات جستجوی گوگل را یکی یکی سپری کنیم و متوجه شویم که بیشتر از پنج یا ده صفحه را برای پیدا کردن یک تیتر مناسب، رد کرده ایم. در مقابل، عباراتی هستند که اصلاً در مورد آنها مطلبی تولید نشده اند، یا اگر مطلبی تولید شده است، چندان کامل نیستند. 


مقاله مرتبط: آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید


نظر گذاشتن در وبلاگ ها 

بعد از جستجو در گوگل و پیدا نکردن مطلب مورد نظر، انگار تمام راه ها به رویمان بسته شده است. هر سوالی در یک دسته بندی از علوم قرار می گیرد. راهی که الان پیش روی ما قرار دارد این است یک کارشناس یا متخصص پیدا کنیم و سوالمان را بپرسیم. یا سوالمان را به صورت نظر، زیر مطلبی که قرار داده شده بگذاریم. 


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا به امروز


صاحبان سایت ها و وبلاگ هایی که مطالبی در حوزه تخصصی شان منتشر می کنند، معمولاً پیغام ها را سریع تر پاسخ می دهند. آنها علاقه مندند تا به کسانی که دنبال پاسخ یک سوال هستند، جوابی مناسب بدهند. اما در مورد مطالب قدیمی و یا وبلاگ هایی که دیگر متروکه شده اند، این امکان کمتر وجود دارد که به جواب برسیم. 

فروم ها و اتاق های گفتگو 

در این فضاهای عمومی، سوالاتی با انگیزه های متفاوت قرار داده می شوند و کاربران به آنها پاسخ می دهند. فروم های تخصصی و غیرتخصصی زیادی وجود دارند که سوالات تخصصی و عمومی در آنها پاسخ داده می شود. امکان این که در هنگام جستجو در گوگل هم به یکی از همین فروم ها هدایت شویم، وجود دارد. اما این فروم ها هم با مشکلی به نام عدم اعتماد به مطالب و زمان طولانی انتظار برای گرفتن پاسخ درست، روبرو است.  


مقاله مرتبط: پنج مزیت سیستم آموزش آنلاین


آخرین راه حل در مشاوره آنلاین با تیوترلند 

تیوترلند، این امکان را فراهم کرده است تا در صورتی که سوالی را با جستجو در گوگل پیدا نکردید، بتوانید از طریق مشاوره آنلاین با یک کارشناس و متخصص، جواب سوال خود را پیدا کنید. رزومه مشاوران و کسانی که پاسخ سوالات شما را می دهند، به صورت خلاصه شده در این اپلیکیشن وجود دارد. شما می توانید بعد از مطالعه رزومه آنها و ارسال یک پیام متنی رایگان قبل از تماس ویدیویی، از برقراری تماس مطمئن شوید. تیوترلند، مطمئن ترین راه برای رسیدن به یک سوال است که با جستجو در گوگل پیدا نکرده اید. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 


 




سوال تصادفی8 + 10 =