کسب درآمد از تیوترلند با آموزش آنلاین - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور کسب-درآمد,کسب-درآمد-اینترنتی,کارآفرینی,کارآفرین,رفع-اشکال,یادگیری-آنلاین,مشاوره-آنلاین, -
کسب درآمد از تیوترلند با آموزش آنلاین

با آموزش و مشاوره آنلاین هم می توان کسب درآمد داشت؟



برای تمام کسانی که دانشی دارند و می توانند اطلاعات خود را انتقال بدهند، این فرصت به وجود آمده است که بتوانند از این مسیر کسب درآمد اینترنتی هم داشته باشند. برای کسانی که آموزش می دهند، حضور در آموزشگاه ها و موسسات مختلف بعد از مدتی خسته کننده می شود. به طوری که انرژی و  زمان زیادی را در ترافیک از دست می دهند و در کیفیت تدریسشان هم تاثیر می گذارد. همین موضوع روی کیفیت تحصیل دانش آموزان این کلاس ها اثر دارد. در حالی که می توان با از بین بردن فاصله های فیزیکی و استفاده از بستر اینترنت، در انرژی و زمان صرفه جویی کرد. با تیوترلند همراه باشید تا نکات بیشتری در مورد کسب درآمد اینترنتی از طریق این اپلیکیشن آموزش آنلاین را با شما در میان بگذاریم.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

کسب درآمد اینترنتی با اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند 

تیوترلند، یک اپلیکیشن آموزش آنلاین است که روی گوشی های همراه نصب می شود و ارتباط بین کاربران و مشاوران را ایجاد می کند. شما می توانید به کسانی که نیاز واقعی دارند، مشاوره بدهید و هزینه آن را براساس مدت زمان مشاوره دریافت کنید. کسانی که آن قدر این نیاز برایشان جدی است که حاضرند برای این خدمات هزینه پرداخت کنند، هر چند این هزینه چندان چشمگیر نباشد.  


مقاله مرتبط: تیوترلند مکمل روش های دیگر آموزشی است


اگر چه این مسئله در مورد موضوعات پزشکی و سلامتی و روان شناسی، نیاز به دریافت مشاوره می تواند واقعی تر به نظر بیاید، اما همه موضوعاتی که در تیوترلند انتخاب شده اند، جزو موضوعات روزمره خیلی از کاربران خواهد بود. 


مقاله مرتبط: مشاوره تحصیلی درست | ویژگی های یک مشاور تحصیلی خوب 


امنیت بالا در تیوترلند 

ارتباط بین کاربران و مشاوران در یک بستر امن صورت می گیرد. اگر احساس کردید که کسی نیازی به مشاوره سالم ندارد و قصد مزاحمت دارد، می توانید آن را گزارش کنید تا پس از پیگیری به طور کامل از سیستم حذف بشود. این امکان برای مشاوران قرار داده شده است تا حریم خصوصی آنها حفظ شود. همچنین زمانی که علاقه دارند مشاوره بدهند را خودشان تعیین می کنند. قبل از هر گونه تماسی هم، یک خلاصه سوال برای شما ارسال می شود تا در صورتی که تمایل نداشتید، آن را پاسخ ندهید. 


مقاله مرتبط: امنیت پرداخت در تیوترلند | دریافت با شماره شبا و پرداخت از درگاه شاپرک


مزایای مشاوره آنلاین از طریق اپلیکیشن تیوترلند 

برای کسانی که در شهرهای دور هستند، امکان مشاوره و راهنمایی گرفتن از کارشناسان برایشان چندان مقدور نیست. هزینه ای که برای دریافت یک مشاوره تحصیلی باید بپردازند، خیلی بیشتر از چیزی است که انتظارش را دارند. اما با این حال، حاضرند برای این دریافت مشاوره، هزینه لازم را پرداخت کنند. همین موضوع را در مورد بیماران جسمی و روحی هم تعمیم بدهیم. نگهداری گیاهان در خانه و مسائل روزمره خانه داری. آشپزی یک غذای محلی که توسط یک خانم محلی ارائه می شود و... همه اینها می توانند برای کاربران مفید باشند. پس حذف شدن فاصله مکانی، صرفاً شامل تهران بزرگ نمی شود. کارشناسان شهرهای زیادی هستند که با هم ارتباط بگیرند و از مزایای این انتقال اطلاعات استفاده کنند.

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند 
 




سوال تصادفی4 + 14 =