با دعوت از دوستان به تیوترلند اعتبار هدیه دریافت کنید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-آنلاین,مشاوره-اینترنتی,یادگیری-آنلاین,یادگیری-اینترنتی,آموزش-تصویری, -
با دعوت از دوستان به تیوترلند، اعتبار هدیه دریافت کنید!

با دعوت از دوستان به تیوترلند، اعتبار هدیه دریافت کنید!



تیوترلند یک اپلیکیشن آموزشی است که مکملی برای دوره ها و محتواهای آموزشی مختلف است. در این اپلیکیشن، می توانید به طور مستقیم با دیگر مشاوران و کارشناسان صحبت کنید و سوالات خودتان را بپرسید. برای این کار، نیاز به یک اعتبار اولیه دارید تا بتوانید تماس صوتی یا ویدیویی را با یک مشاور برقرار نمایید. حداقل اعتبار لازم برای این کار، 10,000 تومان است که به راحتی می توانید از طریق درگاه پرداخت امن شاپرک، آن را پرداخت نمایید. اما راه های دیگری هم برای کسب اعتبار و استفاده از امکانات تیوترلند هست: دعوت از دوستان. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

اعتبار هدیه با دعوت از دوستان در تیوترلند

ما در تیوترلند به دنبال انتقال اطلاعات و بهبود وضعیت آموزشی هستیم. بنابراین از حضور همه افراد در آن استقبال می کنیم. عضویت در تیوترلند ساده و رایگان است. و می توانید با ارسال کد دعوت به دوستانتان، هر دو از اعتبار رایگان اولیه بهره مند شوید.
اگر کسی از طریق کد ارسالی شما، عضو تیوترلند بشود، برای او 10,000 تومان اعتبار اولیه رایگان در نظر گرفته می شود که می تواند از این اعتبار برای درخواست مکالمه تصویری با متخصصین استفاده نماید. به دعوت کننده نیز ، مبلغ 3,000 تومان اعتبار رایگان تعلق می گیرد.


مقاله مرتبط: می خواهی یاد بگیری؟ یاد گرفتن از طریق تیوترلند


قابلیت تغییر نقش از مخاطب به مشاور و برعکس

مهم نیست که پروفایل خود را به نام دانش آموز پر می کنید یا مشاور. در هر زمانی که بخواهید می توانید نقش خود را عوض کنید و از مزایای کامل این اپلیکیشن آموزشی استفاده کنید. بنابراین هنگام دعوت از دوستانتان، نگران این نباشید که از کدام مسیر در تیوترلند ثبت نام می کند. فقط کافی است هنگام ثبت نام، از این کد برای شناسایی شما استفاده کنند.  
قابلیت تغییر نقش به این دلیل قرار داده شده است که امکان صحبت کردن مشاوران با یکدیگر نیز وجود داشته باشد. به عنوان مثال یک روان شناس بتواند مشکل نرم افزاری اش را از همین طریق حل کند، یا یک مهندس، مشکلات سلامتی‌اش را با یک پزشک در میان بگذارد. لازم به توضیح است که برای آموزش دادن در تیوترلند باید در موضوعات معرفی شده معلومات و تخصص کافی داشته باشید.  


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین از طریق تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد


چرا باید از تیوترلند استفاده کنیم؟

تیوترلند یک موسسه آموزشی نیست، اما مکملی برای دیگر روش های آموزشی به حساب می آید. مطمئناً در هنگام یادگیری، سوالاتی هستند که هنوز در موردشان ابهام دارید. این سوال ها می توانند مانعی برای یادگیری و رشد بیشتر باشند. تیوترلند این امکان را به وجود آورده است که بتوانید مشکلات تحصیلی، شغلی، سلامتی و... را با متخصصان رشته های مختلف در میان بگذارید. بنابراین حل شدن آنها، کمک زیادی به رشد فردی و شغلی شما خواهد کرد.


مقاله مرتبط: با آموزش آنلاین هم می توان کسب درآمد داشت



این اعتبار اولیه رایگان، به منظور آشنایی بیشتر با اپلیکیشن و استفاده از این روش مدرن و جدید آموزشی است. با این که تیوترلند یک موسسه آموزشی نیست و دوره های آموزشی در آن برگزار نمی شوند، اما می توانید در صورتی که مایل بودید، از مشاوران بخواهید که کلاس یا دوره آموزشی خصوصی برای شما برگزار نمایند.

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی2 + 7 =