با مشاوره آنلاین مشکلات رایانه و موبایل، اطلاعات شخصی مان را حفظ کنیم - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره آنلاین,مشاوره موثر,مشاوره اینترنتی,آموزش آنلاین,رفع-اشکال,رفع-اشکال-رایانه,رفع-اشکال-کامپیوتر, -
با مشاوره آنلاین مشکلات رایانه و موبایل، اطلاعات شخصی مان را حفظ کنیم

با مشاوره آنلاین مشکلات رایانه و موبایل، اطلاعات شخصی مان را حفظ کنیم



اطلاعات شخصی هر فردی برایش اهمیت حیاتی و مبرم دارد. اطلاعاتی که در گذشته معمولاً روی رایانه های شخصی و در حال حاضر روی موبایل ها و تبلت ها و حافظه های خارجی نگه داری می شوند. تا زمانی که این دستگاه ها در حال کار کردن هستند، نگرانی خاصی در مورد این اطلاعات نداریم. اما به محض این که از کار می افتند و نمی توانیم به این اطلاعات دسترسی پیدا کنیم، نگرانی به سراغمان می آید. نگرانی بزرگی که باعث می شد حتی به نزدیک ترین دوستان خود برای بررسی مشکلات رایانه ای مان اعتماد نکنیم. اما مشاوره آنلاین مشکلات رایانه و موبایل، می تواند این مسئله را حل کند. با این کار می توانیم اطلاعاتمان را تحت اختیار خودمان نگه داریم و به آنها دسترسی پیدا کنیم تا در صورتی که نیاز به خدمات دیگر بود، بتوانیم با خیال راحت این کار را انجام بدهیم! با تیوترلند همراه باشید، تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

حفظ اطلاعات شخصی، دلیل اصلی مشاوره آنلاین رایانه و موبایل

اطلاعاتی که هر روز به حافظه گوشی ها و رایانه های شخصی مان اضافه می کنیم، هر لحظه ممکن است از دسترس ما خارج شوند. تکنولوژی هایی که دستمان گرفته ایم، آن قدر ها هم قابل اعتماد نیستند که همیشه در کنترل ما باشند. گاهی وقت ها پیش می آید که ناگهان گوشی مان دیگر روشن نمی شود، ویندوز رایانه بالا نمی آید یا مک بوک و آیفونمان اجازه انتقال اطلاعات نمی دهد یا با ضربه ای که خورده، دیگر کارآیی سابق را ارائه نمی دهد. اما مشکل ما، اطلاعاتی است که درون این دستگاه ها قرار داده ایم و آن قدرها هم به دیگران اعتماد نداریم که اجازه بدهیم دستگاه را جایی خارج از منزل یا محل کارمان تعمیر کنند.

راه حل های گذشته 

برای رفع این مشکلات، راه حل های دیگری هم ارائه شده بود. خدمات مثل مشاوره تلفنی که رایانه کمک و سایت های مشابه آن را ارائه می دادند. در این روش، شما با یک شماره 5 یا 12 رقمی تماس می گرفتید و مشکل خود را به صورت تلفنی مطرح می کردید. هزینه مشاور نیز با توجه به مدت زمان تماس، از اعتبار شما کسر می شد. این روش اگر چه تا حدی مشکل حفظ اطلاعات را حل کرده بود، اما هنوز هم آن قدر ها کامل و جامع نیست که برای همه کاربرد داشته باشد. 

از جمله مشکلات این روش، تماس صوتی بود که رسانه مناسبی برای انتقال اطلاعات به حساب نمی آید. بسیاری از خطاها و مشکلات برای کاربر عادی چندان شناخته شده نیست و دسترسی به بخش هایی که یک متخصص به آن نیاز دارد، برای این کاربران سخت و پیچیده است. بنابراین مشاوره تلفنی، با وجود حل کردن نسبی مشکل، همچنان برای کاربران عادی چندان کارآمد نیست.

حضور فیزیکی در خانه و محل کار

راه حل بعدی برای عدم درز اطلاعات به خارج، حضور متخصص در خانه و محل کار بود. به این صورت که متخصصان به صورت فیزیکی در محل حاضر می شدند و مشکلات رایانه ای را حل می کردند.  در این روش، فاصله فیزیکی حذف نشده است و باز هم نیاز بود که یک نفر، مسیری کوتاه یا طولانی را برای حل مشکل طی کند. اگر چه این فاصله برای متخصصان به وجود آمده، اما باز هم در روند کار تاثیرگذار است.


مشاوره آنلاین و ویدیویی 

تیوترلند این امکان را فراهم کرده است که شما از طریق گوشی تلفن همراه خودتان، با یک کارشناس و متخصص وارد مکالمه شوید. حتی اگر گوشی شما خراب شده باشد، می توانید با نصب برنامه روی یک دستگاه دیگر، تماس ویدیویی را برقرار کنید و مشکلتان را به صورت آنلاین برطرف نمایید.

این روش به گونه ای است که انگار متخصص بالای سر دستگاه قرار دارد، با این مزیت که فاصله فیزیکی حذف شده و اطلاعات نیز در اختیار شما باقی مانده است. با این روش، شما با نصب برنامه مشاوره آنلاین روی دستگاه های موبایل، می توانید یک مشاور آنلاین پیدا کنید و بعد از ارسال پیام متنی، با او تماس ویدیویی بگیرید. جزییات بیشتر برای عضویت در سامانه آموزش آنلاین تیوترلند را در مطلب زیر می توانید بخوانید: 

عضویت ساده و مشاوره سریع در تیوترلند 

 


مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی5 + 2 =