بهترین آموزشگاه های آینده را بهتر بشناسیم! | آموزش آینده به صورت آنلاین است - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-تصویری,آموزش-مجازی,آموزشگاه-آنلاین,یادگیری-آنلاین,کلاس-آنلاین,کلاس-مجازی, -
بهترین آموزشگاه های آینده را بهتر بشناسیم! | آموزش آینده به صورت آنلاین است

بهترین آموزشگاه های آینده را بشناسیم! | آموزش آینده به صورت آنلاین است



تکنولوژی های مدرن و جدید، کم کم جایگاهشان را در زندگی انسان امروز پیدا کرده اند. دنیای امروز دیگر بدون استفاده از این وسایل مدرن مانند گوشی های تلفن همراه، رایانه ها و اینترنت، ممکن نیست. همه چیز به سمت مکانیزه و هوشمندتر شدن حرکت می کند و کم کم برای هر نیاز و مشکلی، یک محصول تکنولوژیک خلق شده است. 

اینترنت و فضای مجازی هم در این پیشرفت روز افزون بی تاثیر نیستند. تاثیری که باعث شده است که کاربران زیادی برای جستجوی کسب و کارهای مختلف، خرید کردن، برقراری ارتباط، کسب دانش و یادگیری از اینترنت استفاده کنند. کسب و کارهای آینده همگی به صورت آنلاین هستند و آموزش و مشاوره هم از این قاعده مستنثی نیست. با اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند همراه باشید تا بیشتر در مورد آموزشگاه های آینده بدانیم. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین مدرن را بهتر بشناسیم


آموزشگاه های آینده دیگر ماهیت فیزیکی نیستند

شروع فعالیت آموزش آنلاین با فروش مطالب متنی بوده است. مطالبی که به صورت فایل کتاب الکترونیکی یا ای‌بوک ارائه می شدند و به فروش می رسیدند. اولین قدم ها برای دریافت خدمات آموزشی نیز همین کتاب های آموزشی بودند. بعد از آن و با گسترش دستگاه های تکنولوژیک، ارتباط صوتی و ویدیویی نیز امکان پذیر شد. به طوری که امکان تحصیل از راه دور نیز فراهم شد. آموزشگاه ها و دانشگاه های مجازی زیادی با این روش شروع به فعالیت کرده اند و در حال حاضر هم فعالیت می کنند. 


مقاله مرتبط: فرصت استثنایی جذب معلم آنلاین و کسب درآمد به صورت آنلاین 


چرا دانشگاه و آموزشگاه آنلاین را انتخاب می کنیم؟ 

برای تحصیل در یک آموزشگاه آنلاین یا شرکت در یک دوره آنلاین، نیازی نیست که حتماً مسافتی طولانی را طی کنیم. در مورد دانشگاه آنلاین و مجازی هم این موضوع بیشتر تاثیر دارد. هزینه های سرسام آور زندگی در یک شهر غریب یا هزینه های روانی دوری از خانه و خانواده، می تواند هر کسی را منصرف کند. همه این ها را باید به هزینه های تحصیل در یک آموزشگاه یا دانشگاه اضافه کنید تا متوجه بشویم که چه فشاری را از نظر مالی و روانی باید تحمل کنیم تا یک مدرک دانشگاهی بگیریم. آموزشگاه آنلاین به ما کمک می کند که فاصله های فیزیکی را حذف کنیم و از هر جای کشور یا دنیا، یک دوره آموزشی را به صورت آنلاین بگذرانیم.  


مقاله مرتبط:  چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟


حذف مشکل انتظار تا شروع دوره

مسئله بعدی در مورد آموزش انلاین که حل شده است، مشکل انتظار تا شروع دوره است. خیلی از دوره های آموزشی، در یک بازه زمانی مشخص و از قبل تعیین شده برگزار می شوند. بنابراین انتظار کشیدن تا شروع دوره باعث می شود که یا فراموش کنیم که در دوره جدید ثبت نام کنیم، یا در هنگام شروع دوره جدید، زمان های خالی مان تغییر کند. همه اینها، مشکلات زمانی اموزش سنتی هستند.


مقاله مرتبط: آموزش مجازی و کسب درآمد و ارتقای فرهنگ آموزش در جامعه


بهترین آموزشگاه های آینده کدامند؟ 

بهترین آموزشگاه های آینده، آموزشگاه هایی هستند که می توانند فاصله های فیزیکی و زمانی را حذف کنند تا هر کسی از هر مکان و زمانی، بتواند یک دوره آنلاین را بگذراند. اگر تا قبل از این، صرفاً یک مطلب آموزشی به صورت ویدیویی یا تصویری یا متنی روی اینترنت پیدا می شد، امروز این مسئله فراتر هم رفته است.


مقاله مرتبط: تدریس یا مشاوره خصوصی از راه دور در تیوترلند


شما با اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند می توانید با یک متخصص صحبت کنید و رفع اشکال هم انجام بدهید. می توانید درخواست یک دوره آنلاین کنید و با یک مشاور وقتتان را برای این کار تنظیم کنید. کافی است که این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب و اجرا کنید. برای اولین تماس ویدیویی، شما نیاز به اعتبار اولیه دارید. هزینه مکالمه ویدیویی شما بسیار کمتر از چیزی خواهد شد که انتظارش را دارید. هزینه مکالمه ها به صورت ثانیه ای محاسبه می شوند و نیازی نیست که نگران پرداخت باشید. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی11 + 9 =