درباره Tutor.com سایتی برای مشاوره آنلاین  - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور تیوتر-آنلاین,سایت-آموزش-آنلاین,آموزش-آنلاین,مشاوره-آنلاین,مشاور-آنلاین,آموزش-مجازی,مشاوره-موثر,سایت-تدریس, -
About tutor.com سایت آموزش آنلاین

درباره Tutor.com سایتی برای مشاوره آنلاین



سایت مشاوره آنلاین Tutor.com ازسال 1998 (حدود بیست سال پیش) شروع به کار کرده است. یک استارتاپ نوپا که گروه کوچکی از معلمان یا تیوترها را در خود جمع کرده بود، اما نگاهی جهانی و بزرگ داشت. ایده این شرکت، ساختن فضا و بستری برای ارتباط آنلاین معلمان و دانش آموزان ایجاد شود که هر کسی با هر تخصصی بتواند سوالاتش را مطرح کند. این ارتباط به صورت خصوصی و امن برقرار می شود و هر کس فقط می تواند با یک نفر دیگر صحبت کند و امکان ویدیو کنفرانس در آن وجود ندارد. بیشتر از 14 میلیون مشاوره آنلاین از سال 1998 تا به امروز در این سایت انجام شده است و همچنان هم ادامه دارد. با تیوترلند همراه باشید تا بیشتر در این مورد بدانیم. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

گسترش شبکه معلمان و دانش آموزان 

تیم کوچک Tutor.com در شروع فعالیت خود، گروهی از متخصصان علاقه مند و با اشتیاق را همراه خود داشت که باعث جذب دانش آموزانی شد که می خواهند در هر زمان و از هر جایی آموزش و مشاوره آنلاین دریافت کنند. علاقه به آموزش غیر حضوری و انلاین باعث شد که این شبکه به سرعت گسترش پیدا کند و هزاران دانش آموز و استاد، در این سامانه ثبت نام کنند و بالغ بر 40 موضوع متفاوت در آن تدریس شود. نزدیک به 3000 معلم نیز در این سامانه فعالیت می کنند. 


مقاله مرتبط: با آموزش و مشاوره آنلاین هم می توان کسب درآمد داشت؟


ارتباط فرد به فرد آنلاین و زنده 

این محصول برای ارتباط فرد به فرد طراحی شده است و در آن، یک دانش آموز، مشاور مورد نظرش را پیدا می کند و برای مشکلات و سوالاتش، مشاوره آنلاین می گیرد. این مکالمه توسط افراد حقیقی انجام می شود و زنده خواهد بود. یعنی با شیوه آموزش آنلاین که محتوای متنی و ویدیویی آفلاین روی آنها قرار دارد متفاوتند. دانش آموزان می توانند به صورت آنلاین، مشکلات خود را با یک مشاور خصوصی بیان کنند و جوابی متناسب با سوالشان را دریافت کنند. 


مقاله مرتبط: تیوترلند کارآمدتر از جستجو در گوگل است


تخصص های بی شمار در Tutor.com

این سامانه مشاوره آنلاین، شامل معلمان اکادمیک، با تجربه، با مطالعه و محققانی می شود که تخصص خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. این معلمان آنلاین از بین یک غربالگری گسترده، و در یک روند اعتبارسنجی و بررسی سابقه انتخاب شده اند. هر کارشناس، یک مشاور برای بازنگری فعالیت ها و پشتیبانی لازم در مواقع نیاز دارد. 

این معلمان، علاقه و انگیزه مناسبی برای آموزش آنلاین دارند و مسلماً درآمد مناسبی نیز از این مسیر به دست می آورند. این معلمان، در حوزه های مختلف زیادی فعالیت می کنند. از جمله خانواده، مدارس، معلمان و دبیران، دانشگاهیان، کارمندان دولت و حتی نظامی ها.


مقاله مرتبط: دلایلی که تا امروز پشیرفت شغلی نداشته اید


هر مخاطب، دارای نیازهای متفاوت آموزشی است که از طریق Tutor.com می تواند سوالات خود را به صورت مستقیم و‌ رو در رو با یک کارشناس مطرح کند. این سوالات به جواب های مشخص و ویژه ای می رسند که یک کارشناس به صورت خصوصی، زنده و آنلاین ارتباط برقرار کند. 

منبع: سایت www.Tutor.com

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند