درباره سایت لینکدین چه چیزهایی باید بدانیم؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور سایت-آموزش-آنلاین,آموزش-ویدیویی-آنلاین,ویدیوهای-آموزش-آنلاین,سایت-آموزشی,سایت-مشاوره-آنلاین,سایت-لینکدین, -
درباره سایت لینکدین چه چیزهایی باید بدانیم؟

درباره سایت لینکدین چه چیزهایی باید بدانیم؟



سایت لینکدین که به شبکه حرفه ای و اجتماعی علمی معروف است، یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در بین حرفه ای ها است. فعالیت در لینکدین با توجه به ماهیتی که دارد، برای کسب و کارها و افراد حرفه ای مناسب است. هدف اولیه لینکدین این بوده است که افراد متخصص را به یکدیگر متصل کند و در صورت درخواست کار، بتوانند شغلی مناسب یا کارمندی مناسب برای خود پیدا کنند. لینکدین در پیدا کردن متخصصان مختلف کمک خوبی است. همچنین برای معرفی شخص، شرکت و فعالیت هایشان فایده زیادی دارد. اما چه طور در لینکدین فعالیت کنیم؟ با تیوترلند همراه باشید.


مقاله مرتبط: مسیر سایت لیندا و آموزش آنلاین به کجا ختم می شود


چه طور فعالیت در لینکدین را شروع کنیم؟ 

برای شروع فعالیت، لازم است که در لینکدین ثبت نام کنیم و بخش های مختلف پروفایلمان را به ترتیبی که از ما می خواهد، پر کنیم. بخش هایی که در مورد تحصیلات، رزومه و توانایی هایی است که به بخش حرفه ای و شغلی افراد مربوطند. به صورت جزیی تر، این بخش ها شامل نکته های زیر می شوند: 

1) نام واقعی، عکس و هدر (Header)

 در لینکدین برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی، بیشتر نام واقعی افراد مهم است. لینکدین یک شبکه اجتماعی علمی و حرفه ای است و نام افراد باید به صورت واقعی نوشته شود. در این بخش، سعی کنید چهره ای حرفه ای، به دور از رنگ و لعاب و متناسب با فضای کاریتان قرار بدهید. از قرار دادن عکس هایی که معمولاً در دیگر شبکه های اجتماعی قرار می گیرند و کامل نیستند، پرهیز کنید. لینکدین اجتماع حرفه ای ها است. 


مقاله مرتبط: فرانش چه طور آموزش آنلاین و یادگیری را ساده کرد


2) تحصیلات و رزومه کاری

دومین بخشی که از شما در لینکدین دیده می شود، تحصیلات و سابقه فعالیت حرفه ای و آموزشی شما است. در تکمیل کردن این قسمت دقت کنید زیرا آخرین مدرک تحصیلی و فعالیت حرفه ای تان در زیر عکس پروفایلتان قرار می گیرد. در این بخش، شما تمام روند تحصیلی و شغلی تان را وارد می کنید. شاید احساس کنید که فیسبوک هم چنین گزینه هایی دارد. به همین دلیل به سایت لینکدین اصطلاحاً فیسبوک علمی هم می گویند. 

3)  توانایی ها و مهارت ها

بخش جذاب لینکدین همین قسمت است. شما از بین توانایی هایی که دارید، چندتایی که برای دیگران شناخته شده تر هست را در پروفایلتان وارد می کنید. افراد مختلف هم با ورود به صفحه پروفایل شما، آن بخش هایی از شما را که مورد تاییدشان است، Endrose یا تایید می کنند. با توجه به تعداد تاییدهایی که می گیرید، این توانایی ها لیست می شوند. البته اگر بخواهید، می توانید مهارت هایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند را بالاتر بگذارید. 


مقاله مرتبط: آموزش تصویری برای هر چیزی که می خواهید


4) فعالیت ها و مقالات 

در این قسمت، لایک ها، پست ها و مقالاتی که در لینکدین منتشر کرده اید را ببینید. تمام فعالیت شما در لینکدین دیده می شود و قابل ردیابی است. بنابراین از این که همه پست ها را لایک کنید یا روی آنها کامنت بگذارید، بپرهیزید. به مطالبی واکنش نشان بدهید که ارزش دیده شدن دارند و با فعالیت شما همخوانی دارند. 

بخش دوم که به مقالات و پست ها اختصاص دارد، به دیگران کمک می کند که مطالب منتشر شده شما را بخوانند. این ویژگی در هنگامی که یک فرد بیرونی از پروفایل شما دیدن می کنید، به وضوح دیده می شود. 

مطلب گذاشتن در لینکدین چند نوع است؟ 

پست گذاشتن در لینکدین، شکل های مختلفی دارد. می توانید یک مطلب کوتاه بدون عکس بگذارید، می توانید یک عکس با توضیحات قرار بدهید، لینک سایت یا وبلاگتان را بگذارید یا حتی می توانید یک مقاله کامل با لینک به سایت اصلی تان قرار بدهید. یک پست ساده، می تواند شامل تصویر، لینک، متن و هشتگ باشد. تصویرها در لینکدین اندازه مشخصی دارند و ممکن است کوچکتر از چیزی بشوند که شما می خواهید. 


مقاله مرتبط: تیوتر و tutorial  چیست و چرا نام تیوترلند را انتخاب کرده ایم؟


لینک هایتان را هم می توانید در پایین متنی که می نویسید قرار بدهید. اگر این لینک را کوتاه کرده باشید که عالی است. می توانید از سایت هایی مانند goo.gl , Bit.ly , yon.com برای کوتاه کردن لینکتان استفاده کنید. 

گذاشتن مقاله در لینکدین 

هر مقاله در لینکدین، شامل بخش های مختلفی است و با توجه به قابلیت هایی که دارد مانند یک مقاله در سایت شخصی عمل می کند. استفاده از تگ های H1 , H2 ، پاراگراف بندی، امکان هایپرلینک و قرار دادن عکس و... از جمله مزایای این صفحه است. همچنین این مقالات، به رشد سایت شما نیز کمک می کنند. البته این ویژگی برای کاربرانی که از صفحه کمپانی بتا که رایگان است استفاده می کنند وجود ندارد. 

توصیه به تیوترها

لینکدین ابزاری شناخته شده و مطمئن است که می توانید در آنها رزومه خود را به صورت حرفه ای قرار دهید.  به عنوان یک تیوتر می توانید  لینک صفحه لینکدین خود را در پروفایل تیوترلند قرار دهید تا مخاطبین در صورت تمایل اطلاعات تکمیلی در مورد حرفه و رزومه شما کسب نمایند.

تولید محتوای تیوترلند 

مصطفی مردانی