رزومه مشاوران آنلاین تیوترلند - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-آنلاین,معلم-آنلاین,آموزش-آنلاین,استاد-آنلاین,تدریس-خصوصی-از-راه-دور, -
رزومه مشاوران | روش صحیح پر کردن رزومه در تیوترلند 

رزومه مشاوران | روش صحیح پر کردن رزومه در تیوترلند 



اگر جزو کسانی هستید که می خواهید در تیوترلند از طریق آموزش آنلاین، درآمد داشته باشید، مسلماً باید رزومه خود را به درستی و به طور کامل روی اپلیکیشن قرار بدهید. برای این کار، ابتدا باید مدارکی که نیاز دارید را آماده کنید و همه آنها را به نوبت و با دقت وارد اپلیکیشن کنید. البته می توانید با ارسال مدارک خود به آدرس ای میل cc@tutorland.ir، و تایید مدارک توسط تیم تیوترلند، جزو مشاوران تایید شده ما قرار بگیرید. برای اشنایی با شیوه ارسال مدارک و دریافت فرم می توانید به صفحه زیر مراجعه نمایید: 


مقاله مرتبط: ارسال مدارک معلم آنلاین به تیوترلند و شروع آموزش آنلاین 


اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

چه مطالبی را باید در رزومه مشاوران تکمیل کنیم!؟ 

هر مشاور، کارشناس و متخصص رشته خودش است. بنابراین نیاز دارد که ابتدا رشته یا رشته هایی که در آن مهارت دارید را مشخص کنید. مهارت هایی که می توانید وارد کنید، توسط اپلیکیشن از قبل تعیین شده است و اگر قصد دارید مهارتی را اضافه کنید، بهتر است از طریق فرم تماس با ما (یا ارسال ایمیل به support@tutorland.ir)، رشته مورد نظرتان را به تیم تیوترلند پیشنهاد بدهید.  

در تکمیل کردن این بخش دقت لازم را داشته باشید. زیرا کاربران هستند که در مورد شما نظر خواهند داد و اگر توانایی شما در یکی از بخش ها کامل نباشد، ممکن است از سمت کاربران نظر منفی دریافت کنید. 


مقاله مرتبط: مزایای یک معلم آنلاین تایید شده چیست؟ 


نام کاربری

یکی از مواردی که توصیه می کنیم حتماً آن را رعایت کنید، نوشتن نام خود با حروف الفبای فارسی است. از نوشتن خود با کاراکترهای غیر فارسی (حروف انگلیسی و نشانه های غیر الفبایی و...) خودداری کنید تا جستجوی شما در سامانه ساده تر باشد و همچنین کاربران فارسی زبان، ساده تر با شما ارتباط برقرار کنند. 


مقاله مرتبط: چه طور از ایده به عمل برسیم؟ 


عکس کاربری

عکس کاربری مناسب عکسی است که تمام صورت در آن مشخص باشد. همچنین اگر بخشی از محیط کار و فعالیت شما نیز در آن دیده شود، می توان تاثیر بهتری روی مخاطب بگذارد. در عکس، لبخند بزنید و سعی کنید که عکس مربوط به چند ماه یا حداکثر سال گذشته باشد. 

سوابق کاری و آموزشی 

در ادامه نیاز است که روزمه مرتبط کاری خود را برای کاربران شرح بدهید. رزومه مرتبط کاری برای کاربران اهمیت خواهد داشت. بعضی از شغل ها و مناصب ممکن است به تنهایی وزن کل رزومه را بالا ببرد. بنابراین نیاز نیست که لیستی طولانی از مشاغل و فعالیت های خود را ارائه کنید. فقط مهم است مهم‌ترین بخش های رزومه را وارد کنید. با این روش، جلوی سردرگمی ذهن مخاطب را می گیرید و به او کمک می کنید تا راحت تر رزومه تان را مطالعه کند.

این اطلاعات را حتما با حروف فارسی (نه حروف انگلیسی و نشانه های غیر الفبایی)  با بیانی جذاب در قسمت (درباره خود و سابقه تان) تکمیل بفرمایید.


مقاله مرتبط: امنیت پرداخت در تیوترلند | دریافت با شماره شبا و پرداخت از درگاه شاپرک


زمان های در دسترس 

یکی از مهم ترین بخش ها، زمان هایی است که کاربران می توانند با شما تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند. این بخش که در زیر عکس شما قرار دارد، به مخاطبان نشان می دهد که در صورت آنلاین نبودن، چه زمانی می توانند با شما صحبت کنند. این بخش از این نظر اهمیت دارد که می توانید تماس کاربران را در ساعت های مشخصی دریافت کنید و مدیر خود باشید. توجه داشته باشید که به غیر از این امکان می توانید هر زمان که تمایل داشتید به صورت دستی خود را در دسترس قرار دهید و یا از دسترس کاربران خارج شوید.


مقاله مرتبط: چه طور معلم آنلاین خصوصی بهتری باشیم؟ 


استاد آنلاین تایید شده و مزایای آن

همان طور که در ابتدای  متن توضیح دادیم، شما می توانید برای قرار گرفتن در بین استادان تایید شده تیوترلند، مدارک خود را برای ما ارسال نمایید. با این کار، علاقه و تمایل خود را برای همکاری بیشتر را نشان می دهید و همچنین باعث اعتماد بیشتر کاربران به خود خواهید شد. شرایط ارسال مدارک، در ابتدای متن آمده است. 

مقاله مرتبط: با نظرات کاربران، معلم آنلاین بهتری شوید

دیگران چه طور پروفایل ما را پر می کنند؟! 

بخشی از پروفایل شما نیز توسط کاربران تکمیل می شود. کیفیت پاسخگویی و تماس کاربران با شما، باعث می شود که آنها به شما امتیاز بدهند و رتبه شما را در بین استادان دیگر بالا ببرند. در نتیجه این بخشی که توسط خودتان تکمیل نمی شود، حایز اهمیت است. سعی کنید با پاسخ های صحیح و دقیق و با خوش رویی همیشه تیوتی های خود را راضی نگاه دارید.

از کاربران بخواهید که بعد از پایان تماس، حتماً به شما امتیاز بدهند و اگر فرصت دارند، نظری هم در مورد تجربه تماس خود برای شما بگذارند. با این کار، شما فعال بودن خود را نشان می دهید و رتبه بهتری برای دریافت تماس های بعدی پیدا می کنید.

مصطفی مردانی
تولید محتوای تیوترلند 

 
 




سوال تصادفی10 + 2 =