زندگی بهتر و آرام تر افسانه نیست - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور زندگی-آرام,زندگی-راحت,زندگی-بهتر,سختی-زندگی,اعتماد-به-نفس,آرامش-درونی,الگوی-زندگی, -
زندگی بهتر و آرام تر افسانه نیست 

زندگی بهتر و آرام تر افسانه نیست



زندگی بهتر و آرام تر آرزوی هر کسی است. شاید خیلی از ما برای به دست آوردن درآمد بیشتر، یا رشد شخصی تلاش کنیم، اما برای این که زندگی شادتری داشته باشیم، کاری انجام نمی دهیم.  همین باعث می شود که بعد از مدتی، برای داشتن زندگی آرام‌تر از مسیری که در آن هستیم بیرون بیاییم. در حالی که می توان همان طور که در مسیر رشد قرار داریم، زندگی بهتر و آرام تری هم داشته باشیم. صحبت با دوستان، مشاوره گرفتن از‌ کارشناسان و متخصصان و بهبود سبک زندگی، از کارهایی هستند که می توانیم کیفیت زندگی مان را با آن بهبود ببخشیم. با تیوترلند همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانیم.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

1) کتاب خواندن را شروع کنید

در جایی که کتاب هست، فقط بیسوادها حوصله شان سر خواهد رفت. کتاب ها منبع الهامات شخصی هستند و راه و رسم زندگی با درد و رنجی کمتر را، به ما نشان می دهند. پس می توانیم با کتاب خواندن، مسیری که دیگران رفته اند را ساده تر طی کنیم. می توانید رمان، داستان، کتاب درسی یا کتاب آموزشی بخوانید. همین که ذهنتان فعال شود لازم است. 


مقاله مرتبط: مشاوره غیرحضوری از رایانه کمک تا تیوترلند 


2) سراغ سرگرمی های جدید بروید

یکی از راه هایی که ذهن را فعال تر می کند، رو آوردن به سرگرمی های جدید است. سرگرمی های جدید، باعث می شوند که ذهن به چالش کشیده شود و از حالت کسالت بیرون بیاید. هر چیزی که نظرتان را جلب می کند، انجام بدهید و محدودیتی برای خودتان قائل نشوید. از موج سواری گرفته تا طراحی صفحات وب و حرکات موزون و.... هر چیزی که برایتان جذاب است را یاد بگیرید و به عنوان سرگرمی استفاده کنید.


مقاله مرتبط: رفع اشکال در سریع ترین زمان 


3) راهی برای ترس هایتان پیدا کنید

یکی از راه هایی که می توانید زندگی بهتری داشته باشید، غلبه بر ترس ها است. هر چیزی که از آن می ترسید و به نظرتان وحشت آور است، می تواند جلوی داشتن زندگی آرام تر را از شما بگیرد یا حتی مانعی بزرگ بر سر رشد شخصی باشند. از ترس های کوچک شروع کنید و یکی یکی بر آنها غلبه کنید تا مسیر رشد و پیشرفت باز شود. حتی می توانید از یک مشاور آنلاین، در مورد ترس هایتان کمک بگیرید و مشکلتان را مطرح کنید. 


مقاله مرتبط: چه طور از ایده به عمل برسیم؟ 


4) در مورد مهارت هایتان بازنگری کنید

همه ما در مورد مهارت هایی که داریم، کمی اغراق امیز یا کم بینانه برخورد می کنیم و از سطح واقعی آنها خبری نداریم. یکی از کارهایی که می توانیم بکنیم، به دست آوردن سطح مهارتمان است. می توانید با یک فرد باتجربه  صحبت کنید و سطح مهارت خود را محک بزنید. 

5) نقطه ضعف هایتان را قبول کنید 

اولین راه برای حل یک مشکل، پذیرفتن آن است. تا وقتی ندانیم که خوب صحبت نمی کنیم، در مورد بخشی از کارمان، دانش کافی نداریم، حسادت داریم، کینه به دل گرفته ایم، عصبی هستیم و...، نمی توانیم برای رفعشان کاری بکنیم. اولین کار، پذیرفتن نقطه ضعف ها است. 


مقاله مرتبط: با آموزش آنلاین به پیشرفت حرفه ای خود کمک کنید


6) کاری بکنید 

نشستن و فکر کردن، کار به حساب نمی آید. بهتر است دست به کار شوید و برای رسیدن به هدف هایتان، تلاش کنید. گاهی وقت ها حتی نباید منتظر برنامه ریزی شد و باید کار را شروع کرد. 

7) برای خودتان الگو انتخاب کنید

افراد موفق زیادی هستند که می توانند الگویی برای موفقیت باشند. ما آنها را تحسین می کنیم و برایشان دست می زنیم. در حالی که همه این افراد، به سادگی به موفقیت نرسیده اند و سختی های زندگی آنها، می تواند به شما انگیزه و توان لازم را برای رسیدن به هدف هایتان بدهد. 


مقاله مرتبط: چه طور یک استاد مناسب برای آموزش آنلاین پیدا کنیم؟! 


8) یک استاد برای خودتان پیدا کنید 

یک مثل معروف هست که می گوید: «چرخ را دوباره اختراع نکنید.». داشتن یک استاد که راه و چاه را به ما یاد بدهد، کمک بزرگی برای رسیدن به اهداف است. هیچ کس مانند یک فرد باتجربه و کارشناس، نمی تواند راه درست را به ما نشان بدهد و جلوی اشتباهاتمان را بگیرد. می توانید یک متخصص یا مشاور آنلاین پیدا کنید و با او صحبت کنید. برای این کار از تیوترلند هم می توانید استفاده کنید. یک اپلیکیشن آموزش آنلاین که کارشناسان را می توانید در آن پیدا کنید و با هر کدام که تمایل داشتید صحبت کنید. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند