مثل یک موسسه آموزشی آنلاین به کمک شما می آییم - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور موسسه-آموزشی,بهترین-آموزشگاه,بهترین-آموزشگاه-زبان,آموزشگاه-آنلاین,آموزش-آنلاین -
مثل یک موسسه آموزشی آنلاین به کمک شما می آییم

مثل یک موسسه آموزشی آنلاین به کمک شما می آییم



همیشه برای یادگیری و کسب دانش جدید، نیاز داشتیم که مسیری طولانی را تا کلاس درس طی کنیم. یا هزینه های زیادی برای دریافت فایل های آموزشی بپردازیم و به صورت یک طرفه از یک معلم آنلاین (تیوتر) اطلاعات دریافت کنیم. اما تیوترلند این مسیر را ساده کرده است. دیگر نیاز نیست که حتماً برای حل کردن یک مشکل، کلی کتاب و جزوه و فایل آموزشی را زیر و رو کنیم. تیوترلند یک برنامه آموزش آنلاین است که روی گوشی های هوشمند نصب می شود. یک موسسه آموزشی آنلاین که در جیب همه ما جا می گیرد. یک موسسه آموزشی آنلاین که برای بیشتر رشته های پرطرفدار، اساتیدی هستند که می توانید از آنها مشاوره هم بگیرید. به این معنا که نیاز نیست حتماً یک دوره آموزشی را رزرو کنید، سر ساعت مشخص پای اینترنت بنشینید تا بتوانید از یک استاد استفاده کنید. بلکه ساعت و زمان و مکان آن، در اختیار کاربران است. با تیوترلند همراه باشید. 


مقاله مرتبط: تیوترلند مکمل شیوه های آموزشی دیگر است


تیوترلند چه مزیتی نسبت به فایل های آموزشی دارد؟ 

مطالب آموزشی قابل خرید روی اینترنت، توسط یک تیوتر یا معلم آنلاین تهیه شده است. برای این که افراد زیادی بتوانند از این آموزش ها استفاده کنند، لازم است که مطالب به صورت کلی تر بیان شوند. در مورد مسائل تخصصی و پیچیده که نیاز به دانش بیشتری هستند، کمتر صحبت شود. در فایل های آموزشی، فرض بر این است که دانشی اولیه در مورد موضوع مورد بحث وجود دارد. بنابراین اگر شما در یکی از این مباحث اولیه، ضعف داشته باشید، این آموزش ها به کارتان نخواهد آمد. همچنین، ممکن است تمام آموزش را نیاز نداشته باشید و فقط برای پیدا کردن یک مشکل کوچک، مجبور شوید همه فایل را مشاهده کنید. 


مقاله مرتبط: پنج مزیت سیستم آموزش آنلاین و یادگیری بدون این که از خانه تان تکان بخورید!


راهکاری که برای این مشکل وجود دارد، ارتباط مستقیم با تیوترها یا معلمان آنلاین است. معمولاً برای چنین کاری، تمهیدی در روی سایت های آموزش آنلاین فکر نشده است. در نتیجه، این روش که با خرید یک فایل آموزشی، بتوان یک مبحث را یاد گرفت، مدت زیادی دوام نمی آورد و نیاز به مشاوره آنلاین احساس می شود. تیوترلند مسیری را به روی شما باز می کند که تا به امروز، دسترسی چندانی به آن نداشته اید.

مقاله مرتبط: آموزش آنلاین مدرن را بهتر بشناسیم

ارتباط مستقیم با چندین معلم آنلاین با چند کلیک 

معلمان زیادی هستند که آمادگی پاسخ دادن به سوالات کاربران را دارند. آنها از این که دانش خود را به دیگران منتقل کنند، احساس خوبی دارند و از این موضوع استقبال هم می کنند. اما به دلیل این که مسیر کاملی برای این ارتباط وجود نداشته است، این اتصال ایجاد نشده است. به علاوه این که، راه‌های ارتباطی دیگر مانند شبکه های اجتماعی، شماره تماس و... ممکن است باعث ایجاد تماس های ناخواسته و حتی مزاحمت بشوند.


مقاله مرتبط: آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید


تیوترلند این امکان را برای معلمان آنلاین فراهم کرده است که در زمان های مشخص شده خودشان، پاسخگوی نیاز کاربران باشند و در بقیه ساعات، بتوانند به کارهای روزمره شان برسند. همچنین محدودیت تماس در خود برنامه، باعث می شود که با رغبت و تمایل بیشتری به سوالات کاربران پاسخ بدهند. برنامه آموزش آنلاین تیوترلند به سادگی روی گوشی های موبایل نصب و اجرا می شود. کافی است وارد صفحه اول سایت تیوترلند شوید، و متناسب با گوشی خود، این برنامه را نصب کنید. 
 

مصطفی مردانی 
تولید محتوای تیوترلند 



سوال تصادفی9 + 6 =