مشاوره آنلاین در تیوترلند چیست و چه فرقی با مشاوره تلفنی دارد - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-تلفنی,مشاوره-حضوری,مشاوره-آنلاین,مشاوره-غیرحضوری,مشاوره-اینترنتی,آموزش-اینترنتی,یادگیری-آنلاین, -
مشاوره آنلاین در تیوترلند چیست و چه فرقی با مشاوره تلفنی دارد

مشاوره آنلاین در تیوترلند چیست و چه فرقی با مشاوره تلفنی دارد



مشاوره تلفنی اولین تلاش ها برای مشاوره غیرحضوری بود. رایانه کمک و سامانه های دیگر که نام هایی مشابه نیز داشتند، باعث شدند که این روش کم کم بین مردم جا بیافتد. روشی که به نظر می‌رسید کارآیی زیادی دارد و به کاربران اجازه می‌دهد از راه دور، مشاوره دریافت کنند. این روش، نواقصی هم داشت. از جمله این که نمی توانستند تماس ویدیویی برقرار کنند، انتخاب مشاور امکان پذیر نبود و مشکلاتی هم در پرداخت هزینه وجود داشت. با گذشت زمان، کمی از این مشکلات رفع شد، و به جای آنها ویژگی های جدیدی که منطبق با تکنولوژی روز بودند اضافه شد. تیوترلند، یک اپلیکیشن مشاوره آنلاین است که در آن امکان تماس ویدیویی وجود دارد، می‌توان مشاوران را براساس نیاز انتخاب کرد و همه راهکارهای لازم برای انتخاب یک مشاور مناسب در نظر گرفته شده است.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند چه طور کار می‌کند؟ 

برای استفاده از تیوترلند، نیاز به یک دستگاه گوشی هوشمند دارید که بتوانید اپلیکیشن را روی آن نصب کنید. برای این کار می‌توانید به صفحه اول سایت تیوترلند مراجعه کنید و با توجه به نوع گوشی و بازاری که می‌خواهید، می‌توانید آن را دانلود کنید. 


مقاله مرتبط: مشاوره اینترنتی و آنلاین با تیوترلند | مکملی برای شیوه های آموزشی گذشته


بعد از نصب اپلیکیشن، با وارد کردن ای میل، رمز شما در تیوترلند و شماره همراه یک کد تایید دریافت می‌کنید و با وارد کردن آن، اپلکیشین ورود شما را تایید می‌کند. مرحله دوم، نام کاربری و تاریخ تولد خود را وارد می‌کنید و بعد از انتخاب نقشتان، وارد اپلیکیشن می‌شوید. نقش خود را می‌توانید در هر لحظه ای که خواستید عوض کنید و در این مورد، حساسیتی وجود ندارد.

چرا اپلیکیشن موبایل؟  

این روزها، همه ما از دستگاه های تلفن هوشمند استفاده می‌کنیم و بیشتر کارهایمان را در صفحه های نمایش این گوشی ها انجام می دهیم. حتی در خیابان و در دورترین مسیرها، اولین دستگاهی که به کارمان می آید، همین گوشی های تلفن همراه هستند. بنابراین یک اپلیکیشن موبایل مشاوره آنلاین، خیلی شخصی تر و کارآمدتر خواهد بود، تا یک وب اپلیکیشن یا تماس از طریق وب سایت. 


مقاله مرتبط: مشاوره غیرحضوری از رایانه کمک تا تیوترلند


استفاده از این اپلیکیشن نیز ساده است. با یک بار اتصال به برنامه، می توانید بدون نیاز به ورود مجدد، بارها و بارها از آن استفاده کنید. پیغام های برنامه را به صورت آنلاین دریافت کنید و به سرعت پاسخ بدهید. همچنین کیفیت تماس خود را ثبت کنید و نظرات خود را ارایه دهید. با یک گوشی تلفن همراه می توانید در هر جایی با یک مشاور تماس ویدیویی داشته باشید و بدون نیاز به دستگاه های جانبی و صرفاً با یک هدفون، مسئله خودتان را بیان کنید. گوشی های تلفن همراه، دستگاهی شخصی تر به حساب می آیند و این اطمینان وجود دارد که هم کاربر و هم مشاور، حقیقی هستند.


مقاله مرتبط: شرکت های بزرگی که استارتاپ آنها از پارکینگ خانه شان شروع شده کرده اند!


هزینه ها چه طور پرداخت می شود؟ 

برای برقراری تماس در تیوترلند، نیاز دارید که حساب کاربری خود را حداقل به مبلغ ده هزار تومان شارژ نمایید. این مبلغ برای  حدود هفت دقیقه مکالمه مناسب است. البته اگر حساب خود را با مبلغ بیشتری شارژ نمایید، در تماس های بعدی نیاز نیست دوباره مبلغی را به حساب خود واریز کنید. همچنین می توانید در صورت نیاز، درخواست بازپس گیری مبلغ خود از حساب را داشته باشید که حداکثر ظرف 72 ساعت، مبلغ به حسابتان باز خواهد گشت. در شروع مکالمه، 40 ثانیه اول به صورت رایگان محاسبه خواهد شد و از ثانیه 41، هزینه مشاوره از حساب شما کسر خواهد شد. همین الان تیوترلند را براساس نوع گوشی تان دانلود کنید و اولین مشاوره تان را دریافت نمایید.

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی13 + 11 =