مشاوره آنلاین موسیقی | موسیقی را زنده و آنلاین یاد بگیرید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-آنلاین,آموزش-موسیقی,آموزش-مجازی,معلم-آنلاین,استاد-آنلاین, -
مشاوره آنلاین موسیقی | موسیقی را زنده و آنلاین یاد بگیرید 

مشاوره آنلاین موسیقی | موسیقی را زنده و آنلاین یاد بگیرید



مشاوره و آموزش آنلاین موسیقی هم یکی از موضوعاتی است که در تیوترلند می توانید آموزش ببینید. موسیقی یکی از آن رشته هایی است که برای مشاوره و آموزش آنلاین، نیاز به تصویر و صدا است. نحوه گرفتن ساز، نحوه قرار گرفتن پشت یک پیانو و... اجرای درست یک نت می توانند موضوعاتی باشند که در یک مشاوره آنلاین استفاده می شوند. اگر جزو کسانی هستید که علاقه دارید سازهای موسیقی را به صورت آنلاین یاد بدهید یا یاد بگیرید، می توانید از تیوترلند استفاده کنید. این آموزش به صورت فرد به فرد و آنلاین است و امکانات ویژه و مناسبی را ارائه می دهد. ارسال صوت و تصویر آنلاین، کمک زیادی به آموزش و مشاوره آنلاین موسیقی می کند. با دانلود کردن اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند، می‌توانید از این مزیت ها بهره مند شوید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

موسیقی را از هر جایی که هستید یاد بگیرید

یادگیری موسیقی به صورت آنلاین، چندان ساده به نظر نمی رسد. برای اجرای یک ساز، نیاز است که استاد و شاگرد ارتباط تصویری داشته باشند. نوع دست گرفتن خیلی از سازها، نیاز به استاد دارد. عوض کردن کوک ساز، تنظیم کردن و اجرای یک قطعه، بدون داشتن صدا و تصویر همزمان چندان میسر نیست. اما با تیوترلند، این امکان وجود دارد که بتوانید بیشترشان را به صورت آنلاین یاد بگیرید. 


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین زبان انگلیسی و دیگر زبان ها | با ویژگی ارتباط مستقیم با معلم خصوصی


مشاوره صوتی و تصویری، کمک زیادی به آموزش آنلاین بهتر در مورد موسیقی می کند. این ویژگی ها، به علاوه مزایایی مانند ارسال پیام قبل از تماس ویدیویی، 40 ثانیه فرصت رایگان برای اطمینان از کیفیت تماس و امکان رتبه دادن به مشاوران، تیوترلند را ابزاری مطمئن و کارآمد برای آموزش آنلاین موسیقی کرده اند. 

شاید تمایل داشته باشید تمرین ها و نواختن موسیقی را برای طیف متنوع تری از اساتید جدای از روال عادی آموزش در کلاس هنر خود تجربه کنید. تیوترلند این امکان را به شما می دهد هر زمان با اساتید متنوعی تماس بگیرید و  با نواختن ساز جلوی یک استاد دیگر، مهارت  خود را محک بزنید و بهتر کنید. 

مقاله مرتبط: هنرهای خانگی تان را بهتر نشان بدهید! | از گل و گیاه تا تزیین خانه

آموزش آنلاین موسیقی برای نوازندگان

اگر می خواهید از تیوترلند برای آموزش استفاده کنید، فرصت خوبی است که از تیوترلند استفاده کنید. تیوترلند را به راحتی روی گوشی تلفن همراه خود نصب و مشخصات و رزومه خود را تکمیل کنید. در تکمیل رزومه تان دقت داشته باشید که مهارت هایتان را به صورت کامل و مختصر وارد کنید. از طریق تیوترلند هنرجویان بیشتری کسب خواهید کرد و از زمان های اضافه خود ضمن کسب درآمد، لبخند را به هنرجویان هدیه خواهید داد. 


مقاله مرتبط: تیوترلند مکمل شیوه های دیگر آموزشی است


در کنار نام بعضی از مشاوران در تیوترلند، یک علامت تیک صورتی رنگ قرار دارد که نشان می دهد این مشاوران مورد تایید تیوترلند هستند. اگر تمایل دارید که جزو مشاوران تایید شده ما باشید فقط کافی است، یکی از روش هایی که در صفحه ارسال مدارک را که در منوی سایت قرار داده شده است استفاده کنید و رزومه خود را برای ما ارسال نمایید. 


 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند