مشاوره اینترنتی و آنلاین با تیوترلند | مکملی برای شیوه های آموزشی گذشته - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-اینترنتی,مشاوره-آنلاین,مشاوره-غیرحضوری, -
مشاوره اینترنتی و آنلاین با تیوترلند | مکملی برای شیوه های آموزشی گذشته

مشاوره اینترنتی و آنلاین با تیوترلند | مکملی برای شیوه های آموزشی گذشته



مشاوره اینترنتی روشی است که با مشاوره آنلاین پزشکی آغاز شد. این نوع مشاوره به دلیل این که می توان به سرعت با یک متخصص ارتباط گرفت، طرفداران زیادی نیز دارد. در این روش، شما می توانید به راحتی با هر متخصص و کارشناسی که می خواهید به صورت آنلاین و تنها با چند اشاره صحبت کنید. کافی است که اپلکیشین آموزش آنلاین تیوترلند را دانلود کنید و عضو آن بشوید. بعد از آن می توانید به مشاوران ما دسترسی داشته باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

چرا مشاوره اینترنتی بگیریم؟ 

این روزها هر مشکلی پیش می آید، اولین چیزی که به ذهنمان می رسد جستجو در گوگل است. برای مسائل زیادی ممکن است جوابی هم روی اینترنت پیدا کنید. اما این جواب ها، ممکن است کامل نباشند، گویا نباشند، کارآیی لازم را به ما ندهند و قدیمی شده باشند. بنابراین نیاز است که اطلاعاتی جدیدتر و به روزتر به دست بیاوریم.


مقاله مرتبط: مشاوره غیرحضوری از رایانه کمک تا تیوترلند 


همچنین تفاوت های زیادی در بین مطالبی که روی اینترنت منتشر شده است دیده می شود که هر کسی را ممکن است گیج کند. تنها کسی که می تواند جواب درست و کاملی به ما بدهد، یک کارشناس با تجربه است که سر و کارش با مسائل جدید رشته خودش است. این مشاور چه یک پزشک باشد، چه یک روان شناس یا حقوقدان یا مشاور تحصیلی، برای  ماندن در بازار رقابت، مدام خودش را به روز نگه می دارد و عجیب نیست که جواب سوالات ما را بداند.


مقاله مرتبط: رازهای یک معلم خصوصی آنلاین بودن


مشاوره سلامت و روان شناسی جزو پرطرفدارها 

در بین تمام انواع مشاوره اینترنتی، دو حوزه سلامت و روان شناسی در بین کاربران اینترنتی بسیار شناخته شده هستند. اما اینها تنها حوزه هایی نیستند که کاربران برای مشاوره اینترنتی در آنها جستجو می کنند. با این حال برای کسانی که مشاوره آنلاین را می شناسند، تماس با یک پزشک به صورت آنلاین، اتفاق شناخته شده ای است. پزشکی آنلاین به کاربران کمک می کند که در صورت دیدن علایمی از بیماری، خطرناک بودن آن را بررسی کنند و سلامت خود را حفظ کنند.


مقاله مرتبط: مشاوره آنلاین روانشناسی، آمادگی برای روبرو شدن با مشکلات


همچنین مشاوره اینترنتی روان شناسی به کاربران کمک می کند که هنگام مواجهه با یک مشکل، بتوانند بدون شرم و خجالت، سوالات خود را مطرح کنند و تابوی روبرو شدن با یک روانشناس را بشکنند. تابویی که ممکن است مدت ها در ذهن ما ایجاد شده است، و هنوز نتوانسته ایم با آن کنار بیاییم.

مفید برای همه 

این که شما یک کارشناس مسائل حقوقی هستید، دلیل نمی شود که از کامپیوتر هم سر در بیاورید، گل و گیاه خانگی را بشناسید یا سر یک مسئله پزشکی نیاز به مشاوره نداشته باشید. در تیوترلند، این امکان وجود دارد که بدون نیاز به ساخت یک حساب کاربری جدا، بتوانید نقش خود را به دانش آموز تغییر دهید و سوالات خود را از کارشناسان دیگر رشته ها بپرسید. 


مقاله مرتبط: استارتاپ خانگی هم می تواند پردرآمد باشد! 


موضوعات مختلف و متنوع تیوترلند کمک می کند که هر کسی و در هر جایگاهی بتواند مشاوره آنلاین دریافت کند و بتواند مسائلش را حل کند. این موضوعات شامل موارد زیر می شوند: 

مشاوره تحصیلی، بهداشت و سلامت، زبان های خارجه، فناوری اطلاعات و نرم افزارها، روانشناسی، مشاغل خانگی، موسیقی، آشپزی، هنرهای تجسمی، ورزش، استارتاپ ها و حقوقی.




سوال تصادفی10 + 12 =