مشاوره روان شناسی آنلاین چه طور وضعیت روانی جامعه را بهبود می بخشد؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-روان-شناسی,مشاوره-روانشناسی,مشاوره-آنلاین-روانشناسی,روانشناسی-آنلاین, -
مشاوره روان شناسی آنلاین چه طور وضعیت روانی جامعه را بهبود می بخشد

مشاوره روان شناسی آنلاین چه طور وضعیت روانی جامعه را بهبود می بخشد



مشکلات زیادی وجود دارند که افراد از دریافت مشاوره روان شناسی طفره می روند. زمان های طولانی مشاوره، فاصله فیزیکی تا مطب و ناآشنا بودن با یک مشاور، از جمله مسائلی است که باعث می شود افراد تمایل کمتری به مشاوره روان‌شناسی داشته باشند. با وجود این که تابوهای مراجعه به مشاور در جامعه کمی کاهش پیدا کرده است، اما همچنان مشکل ترس از مطب مشاور وجود دارد. مشاوره آنلاین روان شناسی به این افراد کمک می کند تا بخشی از مشکلات خود را به صورت آنلاین با یک مشاور در میان بگذارند و کم کم به این روش اعتماد کنند. افزایش مشاوره روان شناسی آنلاین، به بهبود سطح خوشحالی و کاهش افسردگی و مشکلات روانی در جامعه کمک می کند و همه افراد، از این مزیت بهره خواهند برد. با تیوترلند همراه باشید تا در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: مشاوره روان شناسی آنلاین | آمادگی برای روبرو شدن با مشکلات


مشاوره تلفنی روان شناسی و اولین جرقه ها 

تا قبل از این اگر کسی نیاز به مشاوره روان شناسی غیرحضوری داشت، می توانست گوشی خانه را بردارد و با یکی از مشاوران تلفنی روان شناسی صحبت کند. در این روش، تا زمانی که به مشاور وصل نشوید، در مورد رزومه و تخصص فردی که پشت خط قرار دارد اطلاعاتی نخواهید داشت. حتی ممکن است تا انتهای صحبتتان نیز در مورد رزومه طرف مقابل اطلاعاتی دریافت نکنید، مگر این که خودتان سوال کنید.  


مقاله مرتبط: مزایای استفاده از مشاوره پزشکی آنلاین


در این مشاوره ها، امکان تماس مجدد با همان مشاور کمتر وجود دارد و نمی توانید روند درمانی خود را پیگیری کنید. در تماس های بعدی، ممکن است مشاور عوض یا به طور کلی از سیستم جدا شده باشد. این جا است که دیگر باید از ابتدا با یک مشاور جدید، صحبت هایتان را شروع کنید. همین اتفاق، باعث عدم اعتماد به این سیستم می شود و اجازه نمی دهد که مشاوره تلفنی روان شناسی چندان رشد کند. 

تست های آنلاین، تلاشی برای آشنایی بیشتر با روان فردی 

اولین برخورد کاربران اینترنتی با مشاوره روان شناسی آنلاین، تست هایی بود که بر روی سایت ها قرار گرفتند. با انجام این تست ها، میزان افسردگی، اضطراب، خستگی روحی و... را بررسی می کردند. یا اطلاعاتی در مورد شخصیت افراد به کاربران  می دهند. 


مقاله مرتبط: از آموزش زبان انگلیسی آنلاین چه می دانید!؟ | آموزش به همراه مشاوره آنلاین


این تست ها راه  حل مشخصی ارائه نمی دادند، اما کاربران را به سمت دریافت مشاوره روان شناسی هدایت می کردند، حتی اگر این مشاوره به صورت آنلاین انجام نمی شد. این تلاش که کاربران بدانند از طریق اینترنت هم می توانند برخی از مشکلاتشان را حل کنند، امیدوار کننده بود. در حال حاضر هم سایت هایی که به مشاوره آنلاین روان شناسی می پردازند، تعدادی از این تست ها را دارند. با این تست هاکاربران می‌توانند قبل از شروع مشاوره، درکی کلی از خودشان داشته باشند. اگر چه گاهی  وقت ها، ممکن است این تست ها برایشان گیج کننده هم باشد. 

مشاوره آنلاین روان شناسی با امکان مکالمه ویدیویی

زبان بدن کاربر و نوع سخن گفتنش، کمک زیادی به مشاور می کند تا درک بهتری از موضوع به دست بیاورد. مکالمه ویدیویی، شباهت زیادی به مشاوره روان شناسی حضوری دارد، با این تفاوت که کاربر می تواند بدون مراجعه به مطب و در همان منزل، با یک مشاور صحبت کند. از بین رفتن فاصله فیزیکی و امکان دسترسی مخاطبان از سراسر نقاط کشور، باعث می شود که نه تنها مشاوران با مراجعان بیشتری روبرو شوند، بلکه مراجعان نیز با حق انتخاب بهتری، خدمات مشاوره را دریافت کنند.


مقاله مرتبط: مشاوره تلفنی چه ضعف هایی دارید که مشاوره آنلاین آن را رفع کرده است


هر مراجع می تواند با مطالعه رزومه مشاوران مختلف، با توجه به مشکلی که دارد، یکی از آنها را انتخاب کند و مشاوره آنلاین روان شناسی دریافت کند. این ویژگی در مشاوره تلفنی وجود نداشته و مزیت مشاوره از طریق برنامه مشاوره آنلاین تیوترلند است. برای استفاده از تیوترلند، می توانید از لینک زیر برنامه را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. بعد از تایید شماره همراه خود، می توانید از خدمات این اپلیکیشن استفاده نمایید. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند


 




سوال تصادفی12 + 12 =