یادگیری و آموزش آنلاین | ندانستن عیب نیست، نپرسیدن عیب است - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور رفع-اشکال,مشاوره-آنلاین,مشاوره-اینترنتی,یادگیری-آنلاین,سبک-یادگیری,سبک-های-یادگیری, -
ندانستن عیب نیست، نپرسیدن عیب است

ندانستن عیب نیست، نپرسیدن عیب است



سوالات زیادی ذهن ما را مشغول کرده اند که از پرسیدن آنها خودداری کرده ایم. شاید چون حس کردیم سوالات ساده ای هستند و جواب هایشان آن قدر ساده است که خودمان هم باید بدانیم. یا تصور کردیم که کسی پیدا نمی شود تا جواب این سوال ها را بدهد. کسی را نمی شناسیم که بداند مثلاً نرم افزار اکسل چه قابلیت هایی می تواند داشته باشد که حتی روحمان هم از آن خبردار نیست. شاید این نکته ها برایمان ساده باشد، اما بعد از مدتی می بینیم که در شغلمان پیشرفت چندانی نداشته ایم، زندگی مان خیلی رو به رشد نیست و... در حالی که با کمی یادگیری، می توانیم شغل و زندگی مان را ارتقا بدهیم و احساس اعتماد به نفس و مفید بودن بیشتری را نیز داشته باشیم. با تیوترلند همراه باشید تا در مورد یادگیری آنلاین با این برنامه مشاوره و آموزش آنلاین بیشتر بدانیم. 


مقاله مرتبط: کمک و مشاوره گرفتن، نشانه اعتماد به نفس است


پرسیدن سوال و رفع اشکال به صورت آنلاین 

بیشتر جواب هایی که با جستجو در گوگل به انها می رسیم، به صورت عمومی جواب داده شده اند. در این مقاله ها، مطالب آموزشی و... نیاز اصلی ما نادیده گرفته شده است و نگاه نویسنده بیشتر به مطرح کردن یک موضوع است. البته نمی توان از یک که در نهایت هزار کلمه است، انتظار داشت که همه مشکلات را حل کند. اما با این حال، باید بخشی از مشکل ما را مرتفع کند. اما اگر این مشکل حل نشد، چه کار باید کرد؟ آیا باید سوالمان را برای همیشه فراموش کنیم؟ یا دست به دامن دوستانی بشویم که احتمالاً جواب سوال را بلدند. اگر اطلاعات آنها نیز کامل نبود، چه کار باید بکنیم؟ 


مقاله مرتبط: اگر جواب سوالی را با جستجو در گوگل پیدا نکردیم، چه کار می توانیم بکنیم


بهترین و ساده ترین راه برای پیدا کردن جواب یک سوال، ارتباط با یک متخصص و کارشناس است. گاهی وقت ها حاضریم مبلغی هم هزینه کنیم، اما مشکلمان حل بشود. تیوترلند این امکان را می دهد تا با مشاوران و متخصصان آنلاین صحبت کنیم و در مورد مسائل و مشکلاتمان نظر آنها را بپرسیم. جوابی که از یک متخصص دریافت می کنیم، دقیقاً مرتبط با سوال ما است و می تواند تا زمانی که مشکل به صورت کامل حل نشده است،  ادامه پیدا کند. زمان و مکان این مشاوره در دست خودمان است. این که الان در چه وضعیتی هستیم، کجا قرار داریم و متخصص و کارشناس کجاست، مشکلی ایجاد نمی کند. 

آیا تماس ما ایجاد مزاحمت می کند؟ 

مشاوران و متخصصان، ساعت های خالی خود را که توان پاسخگویی به سوالات کاربران دارند، از قبل تعیین کرده اند. بنابراین در این ساعات، آماده اند تا سوالات کاربران مختلف را پاسخ بدهند. برای اولین تماس، لازم است که حساب خود را حداقل 10,000 تومان شارژ کنید. اما قبل از آن، از سرویس رایگان پیام متنی استفاده کنید و ساعت تماس خود را با مشاور هماهنگ کنید. 


مقاله مرتبط: عضویت ساده و مشاوره سریع در سه مرحله 


شما با این کار به وقت خودتان و کارشناس احترام گذاشته اید. بعد از این که زمانتان را با یکدیگر تنظیم کردید، حساب خود را به تناسب مدت زمانی که می خواهید تماس ویدیویی داشته باشید، شارژ کنید. تماس فقط از طریق اپلیکیشن موبایل تیوترلند امکان پذیر است و خارج از این برنامه، امکان تماس گرفتن با مشاور را ندارید. این ویژگی برای مشاوران این مزیت را دارد که تماس های ورودی ناخواسته نداشته باشند و با اعتماد کامل به سوالات کاربران پاسخ بدهند. هزینه مکالمه شما، به صورت آنلاین از اعتبارتان کسر خواهد شد و به حساب مشاور واریز می گردد.  

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی12 + 12 =