ویژگی های مثبت و منفی برگزاری کلاس خصوصی از طریق تماس تصویری - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاور-آنلاین, آموزش-اینترنتی, سایت-تدریس, سایت-آموزشی, کلاس-مجازی -
ویژگی-های-مثبت-و-منفی-تصویری

ویژگی های مثبت و منفی برگزاری کلاس خصوصی از طریق تماس تصویری



کلاس های خصوصی بسیاری را میتوان از طریق تماس تصویری برگزار کرد. تماس تصویری مزایای بیشتری نسبت به تماس تلفنی داشته و باعث می شود، حس کلاس حضوری برای دانشجو یا دانش آموز و استاد مربوطه بیشتر تداعی شود. کلاس های خصوصی با تماس تصویری می تواند نحوه تعامل استاد و دانشجو را بهبود بخشد و به دانشجو کمک کند در فضای راحت و صمیمانه تری فارغ از محل زندگی یا بعد مسافت به آموزش یا رفع اشکال بپردازد.

اما همانند هر آموزش آنلاینی، برگزاری کلاس خصوصی از طریق تماس تصویری مزایا و معایبی دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم. با تیوترلند همراه باشید.

 

بهره مندی از مزایای مشاوره خصوصی با کمک تماس تصویری

از مزایای کلاس خصوصی با تماس تصویری می توان ارسال ویدئو، عکس، متن و غیره در هنگام برگزاری کلاس دانست. همچنین امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی فایل های تخصصی و آدرس های اینترنتی نیز با دیگران فراهم است. کلاس های خصوصی از این طریق می توانند چند نفره یا تک نفره باشند. در نتیجه فرصت خوبی برای گردهم آیی از نقاط مختلف دنیا یا یک کشور می باشند.

باید اذعان کرد که آموزش آنلاین از طریق تماس تصویری یک فرآیند آموزش چندمنظوره و کامل است که میان دانشجویان و اساتید در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. تماس تصویری نسبت به تماس صوتی می تواند باعث ایجاد حس عمیق تری نسبت به سایر همکلاسی ها شود. چرا که آشنایی به صورت چهره به چهره می تواند آشنایی بیشتری بین دانشجویان ایجاد کند.

 همچنین در کلاس خصوصی از طریق تماس تصویری به علت آشنایی به چهره دانشجویان، استاد می تواند در امتحانات کلاسی امکان تقلب را تا درصد زیادی کاهش دهد. همچنین در کلاس های خصوصی یا نیمه خصوصی از طریق تماس تصویری استاد می تواند محتوایی را ضبط نموده و آن را برای تمام دانشجویان به اشتراک بگذارد تا هریک در بهترین زمان به تماشای آن بپردازند بدون آن که نیازی باشد همگی در یک ساعت خاص در کلاس حاضر شوند. از سوی دیگر در موارد خاصی که نیز به مشارکت همه دانشجویان می باشد استاد می تواند کنفرانس تصویری ایجاد کند تا دانشجویان به بحث و تبادل نظر بپردازند.


مقاله مرتبط: مشاوره تلفنی چه ضعف هایی دارید که مشاوره آنلاین آن را رفع کرده است


 

تاثیر رابط کاربری در آموزش تصویری

ضمن اینکه این نکته را نیز باید در نظر داشت که هر فن آوری و ایده ای با تمام مزایا و ویژگی هایش، معایب و آسیب هایی نیز خواهد داشت که این مسئله برای کلاس خصوصی با تماس تصویری نیز صادق خواهد بود. مطمئناً رابط کاربری در تماس تصویری از طریق هر برنامه ای، باید به نوعی طراحی شود که ضمن مصرف کم پهنای باند و باتری یا برق، سرعت انتقال اطلاعات و کیفیت تصویر و هماهنگی صدا و تصویر در آن بالا باشد. امکان اشتراک گذاری اطلاعات از هر نوع و با هر پسوندی امکان پذیر باشد و مدرس بتواند بر تمام این فرآیند نظارت داشته باشد.

همچنین امکان برگزاری امتحان یا تحویل پروژه از طریق تماس تصویری برقرار باشد و مدرس بتواند با اعمال محدودیت هایی کلاس یا امتحان را کنترل کند.

از مزایای کلاس خصوصی آنلاین می توان جویا شدن نظرات سایر دانشجویان نسبت به کیفیت کلاس و نحوه تدریس استاد دانست. به این ترتیب که هر استاد و هر دوره درسی می تواند در پایان دوره کامنت یا نظرات مثبت و منفی داشته باشد. آموزش آنلاین این فرصت را فراهم می کند از نظرات سایرین در زمینه کارآیی کلاس مطلع شویم.

شما می توانید قبل از شروع کلاس رزومه استاد مربوطه را مطالعه کنید و با سوابق علمی یا تدریسی وی آشنا می شوید. قطعا حضور در کلاسی که شما از قبل با استادش آشنایی دارید بهتر از کلاسی است که هیچ اطلاعی درباره استاد آن ندارید.

 


مقاله مرتبط: چطور چهره شما اولین تاثیر مثبت را بر مخاطب میگذارد


مشاوره آنلاین در تیوترلند

فرآیند تدریس در کلاس خصوصی آنلاین با تماس تصویری در تیوترلند به این صورت است که مربی، مشاور یا استاد درسی خاص، نام و مشخصات خود را به همراه رزومه و ساعات آزاد در سامانه ثبت می کند. دانشجو نیز به دلخواه خود و بنا بر نیاز برنامه هفتگی خاصی را مشخص میکند. اساتید مناسب برای تدریس یا مشاور مناسب برای مشاوره، در گوشی یا تبلت دانشجو نمایش داده می شود و پس از انتخاب در ساعات مناسب تماس تصویری بین آن ها برقرار می شود.

تماس تصویری از طریق تیوترلند مانند سایر نرم افزارهای تماس تصویری skype , imo  برقرار می شود.

پایان کلاس در تیوترلند به معنی پایان آموزش نیست، در پایان تماس تصویری مربی، استاد یا مشاور و دانش جو یا دانش آموز به یکدیگر امتیاز کیفی می دهند تا به طور مستمر کیفیت پاسخگویی و روند مشاوره و آموزش افزایش یابد.

تیوترلند به شما کمک می کند با پیدا کردن بهترین اساتید، مربی یا مشاورین حرفه ای، کلاس های خصوصی با کیفیت بسیار بالاتر از کلاس های حضوری برگزار کرده و از کلیه مزایای آن بهره مند شوید.

چه شما استاد باشید و چه دانشجو ، از طریق بخش تماس با ما می توانید همین الان ارتباط خود را برقرار کنید

تیم تولید محتوا تیوترلند





سوال تصادفی8 + 11 =