کلاس خصوصی آنلاین را به شیوه ای متفاوت اجرا کنید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور کلاس-خصوصی,کلاس-آنلاین,آموزش-آنلاین,دوره-آنلاین,مشاوره-آنلاین,تدریس-خصوصی,تدریس-آنلاین, -
کلاس خصوصی آنلاین را به شیوه ای متفاوت اجرا کنید

کلاس خصوصی آنلاین را به شیوه ای متفاوت اجرا کنید



تدریس خصوصی برای معلم و دانش آموز همیشه کارساز است. اما همیشه حلقه ای که معلم و دانش آموز را برای برگزاری کلاس خصوصی مرتبط می کند، مفقود است. به علاوه این که پیدا کردن یک معلم خصوصی مناسب که بتواند بیشترین بازدهی را برای ما داشته باشد، کار چندان ساده ای نیست. رزومه ها و سوابق آنها چندان مشخص نیست و برای اعتماد کردن، سوال های زیادی در ذهنمان داریم. تیوترلند به شما کمک می کند که یک استاد خصوصی آنلاین را پیدا کنید، رزومه ها را بخوانید و از نظرات دیگر کاربران هم مطلع بشوید. همه اینها کمک می کنند که بدون صرف هزینه های گزاف و بالا، بتوانید یک معلم آنلاین مناسب پیدا کنید. برای معلمان خصوصی نیز این امکان وجود دارد که بتوانند در زمان و هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی کنند و از محل کار خود، به سوالات کاربران به صورت ویدیویی پاسخ بدهند. با تیوترلند همراه باشید. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: اگر جواب سوالی را با جستجو در گوگل پیدا نکردیم، چه کار می توانیم بکنیم


حذف فاصله های فیزیکی با کلاس خصوصی آنلاین 

فاصله فیزیکی، رفت و آمد و سر وقت رسیدن به کلاس، یکی از مشکلاتی است که برای معلم و دانش آموز یکسان است. اگر فاصله فیزیکی بین معلم و دانش آموز زیاد باشد، عملاً امکان برگزاری کلاس به صورت طولانی مدت وجود ندارد. همچنین طی مسافت های طولانی برای معلمان خصوصی چندان رضایت بخش نیست و گاهی وقت ها، خسته و بی انرژی برای تدریس خصوصی می رسند. همه این ها مشکلاتی است که می تواند تدریس خصوصی را برای هر دو طرف سخت کند.  


مقاله مرتبط: رازهای یک معلم خصوصی آنلاین موفق بودن | چه طور خوب گوش بدهیم


بازدهی بالاتر در کلاس خصوصی آنلاین 

با حذف رفت و آمد و مشکلات مربوط به حضور در یک محل مشخص، بازدهی یک کلاس خصوصی آنلاین نیز بالاتر خواهد رفت. خستگی برای هیچ کدام از دو طرف وجود ندارد، و مکالمه در زمانی انجام می شود که بازدهی هر دو طرف بالاتر باشد. به تعویق انداختن و لغو کردن کلاس، چندان کار سختی نیست و به محض این یکی از دو طرف، مشکلی داشته باشد، می توانند خیلی سریع این موضوع را به اطلاع طرف دوم برساند. 


مقاله مرتبط: چه طور یک معلم خصوصی مناسب آموزش آنلاین پیدا کنیم؟ 


رتبه دادن به معلمان خصوصی و بالا رفتن انگیزه 

هر معلم خصوصی آنلاین بعد از کلاس خصوصی آنلاین، از کاربر خود امتیاز دریافت می کند. این امتیازبندی در تماس های بعدی که دریافت می کند، تاثیر به سزایی خواهد داشت و تنها شما نیستید که از این خدمات استفاده می کنید. بنابراین تمام تلاش معلم خصوصی در این است که رضایت کاربر را براورده کند. همین مسئله، باعث می شود که میزان مطالبی که آموزش می دهد، با توجه به زمان و هزینه ای که دریافت می کند، مناسب و کارآمد باشد. 


مقاله مرتبط: تیوتر و توتوریال چیست و چرا نام تیوترلند را انتخاب کرده ایم؟ 


امکان مکالمه ویدیویی و صوتی آنلاین 

مکالمه هایی که در تیوترلند انجام می شوند، به صورت ویدیویی و صوتی انجام می شوند. از آن جا که هزینه اینترنت به عهده کاربر است، می توانید در صورت عدم نیاز، از ویژگی مکالمه صوتی نیز استفاده کنید. همه این ها به مبحثی که تدریس می شود و مدت زمان مکالمه بستگی دارد. 

هزینه آموزش آنلاین انعطاف پذیر 

کاربران براساس مدت زمان مکالمه شان، هزینه آموزش آنلاین پرداخت می کنند. این هزینه به صورت ثانیه ای محاسبه و از اعتبار کاربر کسر می شود. این امکان به هر دو طرف کمک می کند که مدت مکالمه را به صورت انعطاف پذیر تعیین کنند و با توجه به این که نیاز به سفرهای درون شهری و پرداخت هزینه رفت آمد نیست، کم و زیاد  شدن این زمان، لطمه ای به هیچ کدام از دو طرف نخواهد زد. برای دریافت مشاوره آنلاین با تیوترلند، فقط سه گام فاصله دارید: دانلود، نصب، تایید شماره و ای میل. همین الان می توانید اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 


 




سوال تصادفی5 + 4 =