چرا مشاوره رو در رو بهتر از ارسال ای میل است؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-اینترنتی,مشاوره-آنلاین,ارتباط-ای-میلی,ارسال-ای-میل,ارسال-ایمیل -
ارسال ای میل مشاوره رو در رو مشاوره آنلاین

چرا مشاوره رو در رو بهتر از ارتباط ای میلی و ارسال متن است؟



استفاده از ای میل و ارسال یک متن برای دیگران، یکی از روش های سنتی برای ارتباط با دیگر کاربران اینترنت است. مصاحبه های کاری و بیشتر کارهای اداری هم از طریق ارسال ای میل و متن انجام می شوند و به نظر می رسد که هنوز هم در بین افراد و شرکت های مختلف، ارزش و اعتبار خود را حفظ کرده است.  متخصصان و کارشناسان فعال روی اینترنت نیز از ای میل به عنوان راه ارتباطی استفاده می کنند. این امکان گاهاً به این دلیل است که پیام ها و متن های کاری را دریافت کنند و پیام های دیگر را هم نادیده بگیرند. امکانی که ممکن است با تیوترلند بتوانید آن را حل کنید. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

با پیشرفت تکنولوژی، امکان دیگر انواع تماس هم ایجاد شده است. شبکه های اجتماعی، راه های بهتری را برای پیدا کردن کارشناسان حوزه های مختلف جلوی راهمان قرار داده است. اما باز هم تاخیر در پاسخ، مشکلی جدی به حساب می آید. تا جایی که متوجه نمی شویم این پیام ها به دست کارشناسان و مشاوران رسیده است یا خیر؟ همه اینها، ارتباط ای میلی و ارسال متن از طریق شبکه های اجتماعی مختلف را ناکارآمد کرده اند.


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا امروز 


چرا هنوز ای میل می فرستیم؟

با این که می دانیم ممکن است پیامی که ارسال می کنیم، به دست مخاطبمان نرسد، اما باز هم ارسال ای میل، تنها راهی است که به ذهنمان می رسد. مخصوصاً وقتی که نیاز داریم مشکلی را حل کنیم و قصد داریم با یک متخصص صحبت کنیم. دسترسی ما به بعضی از این متخصصان، فراتر از یک آدرس ای میل، یا آدرس سایت نیست. در حقیقت چاره دیگری روبروی خودمان نمی بینیم که بخواهیم از آن استفاده کنیم.


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین با تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد 


اثربخشی صحبت حضوری چه قدر بیشتر است؟

طبق تحقیقاتی که توسط ژورنال Experimental Social Psychology انجام شده است، صحبت رو در رو در متقاعد شدن ما و حل مشکلمان، 34 برابر موثرتر از ارسال ای میل و متن است. این ای میل ها، ممکن است شامل درخواست هایی باشند که برای متخصصان قابل درک نیستند. مخصوصاً اگر از این کارشناسان بخواهید که روی یک لینک کلیک کنند که برای آنها بسیار مشکوک به نظر می رسد و آن را ویروس تلقی کنند. اما وقتی به طور رو در رو با یک متخصص صحبت می کنید، این مشکلات تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و افراد مختلف، تمایل بیشتری برای صحبت کردن دارند.


مقاله مرتبط: می خواهی یاد بگیری؟ | یاد گرفتن از طریق تیوترلند


تیوترلند، حلقه مفقوده بین مشاوران و مخاطبان اینترنت

شاید این تصور وجود داشته باشد که مشاوران و متخصصان علاقه ای به ارائه اطلاعات خود و رفع مشکل دیگران ندارند. در حالی که برخلاف تصور ما، آنها دوست دارند موثر باشند، اما از پاسخ دادن به سوالات نامرتبط و ارتباط با کاربران ناشناس گریزان هستند. این کاربران وقت و انرژی زیادی از آنها می گیرند و آنها را از کمک کردن به دیگر مخاطبان که نیاز واقعی دارند نیز دور می کند. به علاوه این که در بیشتر مواقع، مجبور هستند این خدمات را به صورت رایگان ارائه بدهند.

کاربران اینترنت نیز به دنبال متخصصانی هستند که بتوانند مشکل آنها را برطرف نمایند. مشکلاتی که عموماً ساده نیستند و نیاز جدی در مورد آنها وجود دارد. بنابراین نیاز به بستری احساس می شد که این کاربران واقعی را به متخصصان و مشاوران پیوند بدهد. تیوترلند این امکان را به شما می دهد که در سریع ترین زمان، بتوانید مشاور مورد نظرتان را بیابید و مشکلتان را حل کنید. کافی است این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب نمایید.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی15 + 2 =