به دنبال راهی برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی هستید؟ | آموزش به همراه مشاوره آنلاین - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-زبان,آموزش-آنلاین-زبان,آموزش-زبان-انگلیسی,آموزش-زبان-خارجی, -
آموزش آنلاین زبان انگلیسی و زبان های دیگر به همراه مشاوره

از آموزش زبان انگلیسی آنلاین چه می دانید!؟ | آموزش به همراه مشاوره آنلاین



یادگیری و آموزش زبان های خارجی به این معروف هستند که خیلی زود از ذهن فرار می کنند! این فرار کردن از ذهن باعث می شود که به محض رها کردن آن، بخش زیادی از دانشی که داشتیم را فراموش کنیم. آموزش آنلاین زبان های خارجی به شما کمک می کند که هر چند وقت یک بار دانش خودتان را محک بزنید و جلوی فراموشی را بگیرید. یا حتی ممکن است بین زمانی که بین آموزش زبان انگلیسی و دیگر زبان ها و آزمون ها آنها دارید، نیاز به راهنمایی و مشاوره ای داشته باشید. مشاوره ای که به شما کمک می کند خودتان را آماده نگه دارید. با تیوترلند همراه باشید تا بیشتر با آموزش آنلاین زبان انگلیسی و دیگر زبان های خارجی آشنا بشویم.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: مشاوره آنلاین در تیوترلند چیست و چه فرقی با مشاوره تلفنی دارد


گام اول: آشنایی با سطح زبان 

یکی از مهم ترین نیازهایی که هر زبان آموزی به آن احتیاج دارد، آگاهی از سطحی است که در آن قرار دارد. اگر به آموزش زبان انگلیسی علاقه مندید، احتمالاً سایت هایی را پیدا خواهید کرد که بتوانید در آنها سطح زبان خود را آزمایش کنید. اما برای دیگر زبان های خارجی امکان تعیین سطح آنلاین کمتر است. برای این کار باید حتماً به یک آموزشگاه زبان بروید و سطح خود را بررسی کنید یا با یک کارشناس زبان صحبت کنید. در تیوترلند این امکان وجود دارد که هم کارشناسان به زبان آموزان در تعیین سطح خودشان کمک کنند، و هم دانشجویان درک بهتری از خودشان به دست بیاورند.


مقاله مرتبط: مشاوره تلفنی چه ضعف هایی دارید که مشاوره آنلاین آن را رفع کرده است


گام دوم: یک استراتژی درست آموزش آنلاین زبان خارجی

برای کسی که به دنبال یادگیری یک زبان خارجی است، استراتژی درست اهمیت زیاد دارد. این روند یادگیری باید به گونه ای باشد که ذهن را خسته نکند و زبان آموز را فراری ندهد. از طرفی برای افراد باهوش نیز فضای کافی برای رشد قرار بدهد. یادگیری زبان انگلیسی نیاز به تمرین و پشتکار دارد و یکی از دلایلی که لغات و دستورهای گرامری از ذهن ما می پرند، عدم تکرار آنها است.


مقاله مرتبط: مدیریت زمان | هنر استفاده از طلای زمان


نکته: سرعت پیشرفت یادگیری در دستان خودتان است! 

استراتژی درست به زبان آموز کمک می کند تا سریع تر و با حوصله بیشتری یادگیری زبان را ادامه بدهد. در آموزش آنلاین زبان این امکان وجود دارد که سرعت پیشرفت خود را خودتان تنظیم کنید. با توجه به مشغله و زمان هایی که دارید، سرعت یادگیری خود را می توانید بالا و پایین بیاورید. این جا کلاس آموزشی نیست که مجبور باشید با سرعت یکسان حرکت کنید. در هر زمان که خواستید می توانید جلسه های بعدی را هماهنگ و ادامه بدهید. کسی برای شما وقتی تعیین نکرده است.

مقاله مرتبط: با آموزش و مشاوره آنلاین هم می توان کسب درآمد داشت؟

گام سوم: استفاده از روش های کمک آموزشی 

روش های زیادی هستند که می توانید از آنها برای تقویت و بهبود یادگیری زبان خارجی خود استفاده کنید. از اپلیکیشن های آنلاین زبان مانند Doulingo, elanguageschool، fluentu و... استفاده کنید. یا از راه های دیگری مانند دیدن فیلم های کمک آموزشی، خواندن متن های انگلیسی و کتاب های داستان استفاده کنید. اما همه اینها مشکلات خودشان را نیز دارند. در صورتی که سوالی برای شما  حین استفاده از این مواد کمک آموزشی پیش بیاید، کسی نیست که به شما جواب بدهد.


مقاله مرتبط: آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید! 


تیوترلند با امکان مشاوره آنلاین، به شما کمک می کند اشکالات خود را به راحتی و با یک تماس رفع کنید. و مسیر زبان آموزی خودتان را ادامه بدهید. همچنین مشاوران تیوترلند می توانند به شما در پیدا کردن وسایل کمک آموزشی و روش های درست نیز کمک کنند. همه اینها با توجه به سطح شما تعیین خواهند شد و روشی خواهد بود که سرعت پیشرفت شما را نیز بیشتر خواهد کرد. می توانید همین الان تیوترلند را دانلود کنید و با یک مشاور تماس بگیرید! لینک دانلود در پایین متن قرار داده شده است. 

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند


 




سوال تصادفی13 + 6 =  

19شهریور

تیم پشتیبانی تیوترلند

همراه گرامی سلام، تیوترلند سامانه ای است که شما می توانید از طریق آن به اساتید و معلمان خصوصی در حوزه های گوناگون دسترسی داشته باشید. پروفایل تیوتر ها را مطالعه کنید و از طریق مکالمه تصویری تعیبیه شده در سامانه با آنان به صورت زنده در تماس باشید. در صورت تمایل تیوترلند را بر روی گوشی موبایل خود نصب نمایید و با مراجعه به قسمت زبان های خارجه تیوترهایی که آموزش زبان انگلیسی می دهند را بیابید. تیوترهایی که با علامت صورتی رنگ مشخص شده اند، تیوترهای مورد تایید سامانه هستند. اما لزوما از باقی اساتید برتر نیستند. اعتبار خود را از طریق کارت های شتابی افزایش دهید و با هر تیوتر که تمایل داشتید تماس بگیرید و از مکالمه انگلیسی لذا ببرید. در صورتیکه در هر یک از مراحل به راهنمایی نیاز داشتید با ما تماس بگیرید. (support@tutorland.ir) تیم پشتیبانی تیوترلند

19شهریور

شهره شریفی

سلام. من وقت نسبتا زیادی را صرف یادگیری زبان انگلیسی می کنم ولی پیشرفتم خوب نیست. بیشتر مکالمه لازم دارم. صحبتها را تا حدی منوجه میشم ولی حرف زدنم سخت است. میشه لطفا راهنمایی فرمایید؟ ممنون