چگونه تیوترها میتوانند از توییتر بهره مند شوند - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور توییتر, تیوترلند, آموزش-آنلاین, مشاوره-آنلاین -
توییتر-چطور-کار-میکند

توییتر چطور کار میکند؟ - چگونه تیوترها میتوانند از توییتر بهره مند شوند؟



تا به حال به این موضوع فکر کردید که چطور از توییتر بیشترین بهره را بگیرید و در آن به شهرت برسید؟ توییتر یک شبکه اجتماعی پرطرفدار در دنیاست که در بسیاری از مشاغل و  تخصص ها کاربردهای متفاوت دارد. در کشور ما هم علی رقم برخی محدودیت ها کمتر کسی است که با توییتر آشنا نباشد. هدف اصلی استفاده از این شبکه اجتماعی برای کاربران این است که مطالب، تفکرات و کشفیات خود را از منابع مختلف یادداشت و با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین توییتر می‌تواند یک ابزار آموزشی بسیار قوی باشد. استاد رشته تاریخ دانشگاه لس آنجلس که خود از توییتر به عنوان ابزار آموزشی استفاده می‌کند می‌گوید: دانشجویانی که با پرسش‌هایی روبه‌رو می‌شوند با توییت کردن آن‌ها پرسش‌ها و جواب‌ها را هماهنگ می‌کنند و از این راه رابطه بین دانشجو و استاد همیشه برقرار خواهد بود. شاید در ابتدا استفاده از شبکه اجتماعی توییتر کمی برایتان پیچیده و گنگ به نظر آید. کافی است زمانی را در آن صرف کنید و مطمئنا شما هم مثل بسیاری کاربران در همه نقاط دنیا به آن علاقه مند خواهید شد. با تیوترلند همراه باشید تا در مورد استفاده از توییتر در حوزه فعالیت خود مانند مشاوره، آموزش، تکنولوژی، ورزش، هنر و غیره به فردی بدل شوید که هزاران دنبال کننده انتظار توییت های شما را بکشند.

 

چطور از توییتر استفاده کنیم؟

توییتر که به انگلیسی Twitter  نوشته میشود، یک شبکه اجتماعی و سرویس ارائه دهنده میکروبلاگ است که کاربران در آن می توانند تا 280 کاراکتر پیام (یا به اصطلاح توییتر، توییت) ارسال کنند. جالب است بدانید توییتر در سراسر دنیا در سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر داشت که ۳۴۰ میلیون توییت در روز می‌فرستادند و بیش از ۱٫۶ میلیارد جستجو در آن انجام می‌شد. راه‌های زیادی برای توییت کردن در توییتر هست که یکی از دلایل محبوبیت توییتر همین موضوع میباشد که همه جا و همه وقت در دسترس است. اکثر کاربران از کامپیوترهای شخصی و یا موبایل برای توییت کردن استفاده میکنند. قبل از استفاده از آن لازم است با اصطلاحات زیر آشنا شوید.

توجه کنید ساختن حساب کاربری و استفاده از توییتر (بغیر از استفاده های تبلیغاتی) برای کابران کاملا رایگان است. بهتر است برای ساختن رزومه ای بهتر توییتر را به سایر شبکه های اجتماعی خود مثل اینستاگرام و فیسبوک متصل نمایید.

تگ یا Hashtag (علامت #) برای دسته‌بندی کردن توییت‌ها به کار می‌رود. چیزی مانند برچسب یا لیبل که شما روی متون خود میچسبانید و سایر کاربران میتوانند آن برچسب را انتخاب کنند تا همه موضوعات مربوط به آن را ببینند. تگ‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارهای توییتر هستند که توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده درست از تگ‌ها یکی از قوانین مهم توییتر به‌شمار می‌رود و توییت‌های نامرتبط با تگ ارسالی اسپم شمرده می‌شود.

باید هدف خود را در توییتر مشخص نمایید. اگر دوست دارید تعداد زیادی دنبال کنند (یا فالوور) در توییتر داشته باشید باید توییت های شنیدنی و جذاب ارسال کنید. این کار را به طور مداوم انجام دهید و سعی کنید از تگ های مناسب، مرتبط و پر کاربرد بهره ببرید. همینطور شما هم صفحات دیگران را دنبال (Follow) کنید. معمولا ایشان هم در پاسخ شما را دنبال خواهند کرد. ریتوییت ارسال مجدد یک توییت در صفحه توییتر شما است. یک ریتوییت (Retweet) یا RT ساده، یک روش مؤثر برای جلب توجه دیگران و در نتیجه جلب دنبال کنندگان جدید است.

در صورتیکه مشاور و متخصص در زمینه ای خاص هستید، سعی کنید تیتر آخرین تجربیات، مطالعات خود را در توییتر ارسال کنید. همچنین از پر کردن قسمت Bio غافل نشوید، سعی کنید جذاب و خواندنی از شرح حال و بیوگرافی خود بنویسید.

استفاده از توییتر در آموزش و مشاوره

در هر زمینه ای که مهارت دارید و علاقه‌مندید آن را با دیگران به اشتراک گذارید، توییتر ابزاری جذاب، کاربردی و به صرفه است. بسیاری از مشاوران از توییتر به عنوان شبکه اجتماعی جهت یاد گرفتن، آموزش دادن، شبکه سازی و ارتباط موثر با مخاطبان خود استفاده میکنند. همیشه سعی کنید در توییتر با خلاقیت خود جز تولید کنندگان محتوا باشید.

در توییتر یا سایر شبکه های اجتماعی دو دسته از کاربران وجود دارند. بازدید کنندگان و تولید کنندگان. بسیاری از کاربران فقط به عنوان یک بازدید کننده باقی میمانند در صورتیکه جذابیت و بهره بری اصلی زمانی اتفاق می افتد که تولید کننده محتوا خوب و ارزش آفرین باشید. توجه کنید بسیاری از والدین، مخاطبان، دانش آموزان در توییتر وجود دارند که نمیتوان قدرت جمعی آن را در نظر نگرفت. سعی کنید در توییتر از مشخصات و نام واقعی خود استفاده کنید و به وسیله آن نام خود را به عنوان یک برند در فضای مجازی معرفی نمایید. (بهتر است نام استفاده شده مشابه با نام شما در سایر شبکه های اجتماعی از جمله تیوترلند باشد)

 

از تجربیات کلاس های آموزش یا جلسه های مشاوره خود توییت کنید

توییتر ابزاری فوق العاده برای ادامه ارتباط با مخاطب پس از کلاس آموزش یا جلسه مشاوره است. فرقی نمیکند آموزش و مشاوره آنلاین داشتید یا زمانی را با دانش آموز سر کلاس گذرانده اید. از توییتر بعد از آن استفاده کنید تا ارتباط شما با مخاطبان علاقه مند قطع نشود. علاقه مندی های مخاطبان خود را در جلسات مشاوره یا آموزش بشناسید و با تمرکز بر آن موضوعات در توییتر پست های جذاب توییت کنید. به طور خلاصه سعی کنید در پست های خود ارزش آفرین باشید.

 

توصیه به تیوترها

واقعیت این است که نوع استفاده از ابزارهای شبکه های اجتماعی چارچوب خاصی ندارد. سعی کنید از آن ها آن طور که مناسب شماست استفاده کنید. به عنوان یک تیوتر می توانید  لینک صفحه توییتر خود را در پروفایل تیوترلند قرار دهید تا مخاطبین در صورت تمایل بتوانند اطلاعات تکمیلی در مورد شما کسب نمایند. سامانه ارتباط مستقیم با مشاورین و معلمان تیوترلند خود با هدف تکمیل فرآیند آموزش و مشاوره طراحی شده است و به هیچ عنوان در نظر ندارد تا جایگزین روشهای دیگر آموزش از جمله آموزش سنتی و یا آموزش های نوین مانند کلاس های مجازی باشد.

تیوترلند یک اپلیکیشن موبایل است که با روشی مبتکرانه ارتباط مربیان و جویندگان دانش را سهل و هموار می نماید. مخاطبان در تیوترلند میتوانند مربیان را به عنوان آموزش دهنده پیدا کنند، و در ساعاتی که برای ایشان مشخص شده است مستقیما و در کسری از دقیقه تماس بگیرند. مخاطبان بابت هر ثانیه مکالمه هزینه ای متناسب و منطقی پرداخت می نمایند.

صفحه توییتر تیوترلند را از طریق لینک زیر دنبال کنید

https://twitter.com/tutorland_ir

تیم تولید محتوا تیوترلند




سوال تصادفی4 + 10 =