تیوترلند مکمل شیوه های آموزشی دیگر است - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور شیوه-های-آموزشی,موسسه-آموزشی,آموزش-آنلاین,آموزش-اینترنتی -
تیوترلند یک موسسه آموزشی نیست | مکمل شیوه های آموزشی دیگر

تیوترلند مکمل شیوه های آموزشی دیگر است



تیوترلند یک اپلیکیشن آموزش و مشاوره آنلاین است که بستری برای ارتباط بین مخاطبان و کارشناسان حوزه های  فراهم آورده. حوزه های مختلف از جمله: تحصیلی، آموزشی، هنری، بهداشت، شغلی و... نیاز دارند که با توجه به فعالیت هایشان، با متخصصان حوزه خود در ارتباط باشند. با این حال، تیوترلند یک موسسه آموزشی سنتی نیست. درست است که می توانید از متخصصان و کارشناسان فعال در این اپلیکیشن آموزش آنلاین بخواهید که برای شما دوره یا کلاس آموزشی خصوصی برگزار نمایند و به صورت آنلاین با آنها در ارتباط باشید، اما زمان این کلاس و دوره ها، از قبل مشخص نشده اند.  

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


حذف فاصله فیزیکی در آموزش با تیوترلند

تیوترلند فاصله فیزیکی بین مخاطب و مشاوران را از بین برده است. در حقیقت زمان طولانی و ترافیک های خسته کننده برای حضور در یک کلاس آموزشی، در تیوترلند حذف شده است. شما با چند اشاره می توانید متخصصان و کارشناسان رشته های مختلف را پیدا کنید و در مورد مسائل مختلف از آنها مشورت بگیرید. تیوترلند مسیر جدیدی را پیش پای ما گذاشته که مربوط به دنیای آینده است. پیدا شدن راه های تازه برای دسترسی به اطلاعاتی که قبلاً برای پیدا کردنشان باید هزینه زیادی پرداخت می کردیم.  


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا امروز


یکی از راه حل ها، گرفتن کتاب های مختلف از داخل یک کتابخانه و پیدا کردن مطلبی که برای حل کردن مشکل ما موثر است. این روش به غیر از این که هزینه بردار بود، زمان زیادی را نیز از ما می گرفت. این مشکل را حتی اینترنت هم نتوانسته حل کند و هنوز باید مطالب زیادی بخوانیم تا بتوانیم جواب یک مشکل را پیدا کنیم. با این حال، باز هم نیاز داریم که با یک فرد باتجربه تر صحبت کنیم تا کتاب مناسب معرفی کند. 


مقاله مرتبط: می خواهی یاد بگیری؟ | آموزش آنلاین از طریق تیوترلند 


تیوترلند، مکمل شیوه های آموزشی سنتی

وقتی که یک دوره آموزشی را طی می کنیم، ممکن است سوالات زیادی در ذهنمان ایجاد شود. حل نشدن این سوالات، در بعضی موارد ممکن است جلوی رشد و مطالعه فرد را بگیرد. بنابراین نیاز به یک راه میانبری برای دسترسی به متخصصانی است که بتوانند گره هایی که در ذهنمان ایجاد شده است را باز کنند. اطمینان از این که دسترسی به یک متخصص برای رفع اشکال های ما وجود دارد، درس خواندن، کار کردن و... را برای ما راحت تر می کند و اعتماد به نفس ما را بالا می برد.


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید! 


محتواهای آموزشی آنلاین که به صورت مطالب، کتاب و ویدیوهایی آموزشی روی اینترنت قرار دارند، قبلاً مشکل فاصله فیزیکی را حل کرده اند. اما با این حال، ارتباط مستقیم با استاد در این فرآیند حذف شده است. سوالاتی که پیش از این، سر کلاس و از استاد می پرسیدیم، در آموزش آنلاین حذف شده است. تیوترلند به عنوان مکملی برای این روش، تلاش می کند که این حلقه ارتباطی را ایجاد کند تا جلوی اختلال روند آموزشی را بگیرد. 

مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین از طریق تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی1 + 4 =