مراقب کلاهبرداران احتمالی آموزش آنلاین باشید! - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور پرداخت-آنلاین,امنیت-در-پرداخت,درگاه-اینترنتی -
مراقب کلاهبرداران احتمالی آموزش آنلاین باشید!

مراقب کلاهبرداران احتمالی آموزش آنلاین باشید!



آموزش آنلاین هم مانند دیگر ارتباطات اینترنتی، همیشه بی خطر نیست و ممکن است کسانی پیدا بشوند که قصد سو استفاده از این مسیر درست را داشته باشند. اما این افراد نباید باعث بشوند که همه کار زیر سوال برده شود و زحمت کسانی که قصد کمک و خدمت را دارند، ضایع بشود. بنابراین بهترین راه، شناسایی و گزارش کردن آنها است تا سیستم به طور خودکار آنها را حذف نماید. تیوترلند هم به عنوان یک پلتفرم، بستری برای ارتباط بین کاربران اینترنتی و کارشناسان آنلاین ایجاد کرده است و محتوای منتشر شده را با کمک کاربران خود، مدیریت می کند. اما چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم بهترین استفاده را از این اپلیکیشن آموزش آنلاین ببریم؟! 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

از ارتباط خارج از اپلکیشین پرهیز کنید

توصیه می کنیم به هیچ وجه، به دنبال ارتباطی خارج از اپلیکیشن نباشید. تیوترلند با توجه به گزارش هایی که شما از طرف اساتید منتشر می کنید، ارتباط ها را کنترل می کند. مدت زمان تماس، کیفیت تماس و نظرات فقط و فقط توسط کاربری که از طریق اپلیکیشن تماس برقرار کرده است، قابل پیگیری است. 


مقاله مرتبط: با آموزش و مشاوره آنلاین هم می توان در آمد داشت


اگر ارتباط خارج از اپلیکیشن داشته باشید، تیوترلند دیگر مسئولیتی در مورد اتفاقات احتمالی بعدی نخواهد داشت. بنابراین فقط و فقط از طریق برنامه، با اساتید صحبت کنید. همچنین مشاوران هم بهتر است این توصیه را جدی بگیرند که ممکن است کاربرانی بخواهند از این روش، به صورت معکوس بهره ببرند. بنابراین مراقب کلاهبرداران احتمالی باشید.


امکان لو رفتن اطلاعات حساب 

اطلاعات حساب مشاوران در تیوترلند، امن و مطمئن باقی می ماند. شما با ارسال شماره شبا، که امن ترین روش انتقال بین بانکی است، مبالغ خود را دریافت می کنید. همچنین پرداختی های شما از طریق درگاه آنلاین شاپرک انجام می شود. بنابراین اطلاعات حساب، فقط و فقط در اختیار شما خواهد بود و امکان هک شدن یا لو رفتن اطلاعات حساب شما صفر خواهد بود. اما اگر از روش های دیگری اقدام به دریافت مبلغ خود بکنید، احتمال این که اطلاعات حساب شما در خطر قرار بگیرد وجود دارد.


مقاله مرتبط: امنیت پرداخت در تیوترلند | دریافت با شماره شبا و پرداخت از درگاه شاپرک


کاربران مزاحم 

نظرات کاربران توسط تیم تیوترلند به خوبی بررسی می شود. همچنین اگر در حین مشاوره، کاربری قصد مزاحمت داشته باشد، می توانید پاسخ آن را ندهید و با گزارش کردن آن، برای همیشه از روی تیوترلند حذف بشود. بنابراین، یکی از مهم ترین ویژگی های تیوترلند، جلوگیری از مزاحمت های وقت و بی وقت است. شاید کاربری که یک بار خارج از اپلیکیشن، مشاوره دریافت کرده است، انتظارات بیشتری داشته باشد. در این صورت نمی توانید با گزارش کردن آن، مزاحمتش را تمام کنید. از آن جا که حساب های کاربری، توسط شماره موبایل تایید می شوند، امکان مزاحمت دوباره خیلی کم خواهد بود. این مطلب در مورد مشاوران هم صدق می کند. توجه داشته باشید که اطلاعات کاربری شما از جمله شماره تماس به صورت رمز نگاری شده در سرور های سامانه ثبت و دور از دسترس کاربران قرار دارد.


مقاله مرتبط: تیوترلند کارآمدتر از جستجو در گوگل است


نتیجه گیری

اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند، تمام نکاتی که باعث امنیت و اطمینان کاربران می شود را در خود جای داده است. بنابراین بهترین راه برای حفظ امنیت و آرامش، استفاده از این اپلیکیشن مشاوره خواهد بود. کاربران با دقت بیشتری با شما صحبت می کنند و مشاوران نیز با حوصله بیشتری جواب سوالات را می دهند. زیرا نظرات هر دو طرف استفاده کننده، در اپلیکیشن تاثیرگذار است و در صورت دریافت گزارش، امکان حذف یک کاربر وجود دارد.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند