چه طور مشاوره موثر دریافت کنیم؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-آنلاین,مشاوره-موثر,مشاوره-اینترنتی,آموزش-آنلاین,آموزش-تصویری, -
دریافت مشاوره آنلاین موثر با تیوترلند

چه طور مشاوره موثر دریافت کنیم؟



پیدا کردن یک متخصص و مشاور یک طرف قضیه است و گرفتن مشاوره خوب، طرف دیگر آن. خیلی وقت ها نمی دانیم حتی چه سوالی قرار است بپرسیم و چه چیزی قرار است یاد بگیریم. همین مسئله باعث می شود که مشاور ما نتواند راهکار سالم و سازنده ای را ارائه بدهد. بنابراین قبلش باید سوال خودمان را طوری آماده کنیم که بتوانیم مشاوره ای موثر دریافت کنیم. برای این کار، راه های زیادی هست. از آن جا که در تیوترلند امکان مشاوره ویدیویی وجود دارد که شباهت های زیادی به مشاوره حضوری دارد، لازم است نکاتی که برای حضور فیزیکی رعایت می کنیم، در تیوترلند هم به آن توجه داشته باشیم. اما این اپلیکیشن به شما امکاناتی را می دهد که بتوانید مشاوره موثرتری بگیرید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مشاوره از گذشته تا به کنون

پیام متنی، ساده ترین و قدیمی ترین روش در ارتباطات از راه دور است. ارسال پیام متنی در فضای مجازی، از فرستادن ای‌میل آغاز شده است و تا به امروز هم در بیشتر فعالیت های اداری و ارتباطات شغلی استفاده می شود. با این حال، ای میل، ابزار مناسبی برای ارتباط بین دو نفر نیست و گاهی باید مدت ها صبر کرد تا جواب ای میل طرف مقابل برسد.
شبکه های اجتماعی، تا حدی این مشکل را برطرف کرده اند و ارتباطات بین افراد مختلف با مشاوران و کارشناسان فن بهتر شده است. اما همچنان مشکلی به نام تاخیر در پاسخگویی، عدم اطلاع از مهارت ها و رزومه کارشناسان و البته مشکلی برای کارشناسان که دریافت هزینه است، وجود دارد.


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا امروز 


ارسال پیام متنی رایگان قبل از تماس ویدیویی

برای اطمینان از این که مشاوری که در نظر گرفته اید، برای حل این مشکل مناسب است، می توانید برای او پیام متنی رایگان ارسال نمایید. در این پیام می توانید شرح مختصری از مشکل را ارسال کنید تا مشاور با کلیت سوالی که دارید آشنا شود. همچنین از این طریق می توانید زمانی که مشاور می تواند با شما تماس ویدیویی داشته باشد را نیز تعیین کنید. حتی اگر مشاور شما، برنامه زمانی اش را اعلام کرده باشد، باز هم لازم است که زمان های خالی اش را دوباره با شما هماهنگ کند.


مقاله مرتبط: چرا مشاوره رو در رو بهتر از ارسال ای میل و متن است؟ 


چهل ثانیه اول رایگان

با وجود ارسال متنی، باز هم ممکن است مشاور نیاز داشته باشد که به صورت تصویری با مخاطب خود صحبتی داشته باشد. صحبتی که حدس خودش را در مورد مشکل با شما بیان کند. همچنین شما هم می توانید با مشاور خود صحبت کنید و مطمئن شوید که می توانید مشکل خود را با او در میان بگذارید.

امکان ارسال اسکرین شات و تصویر

یکی از مزیت های استفاده از تیوترلند، امکان ارسال اسکرین شات از مشکل پیش آمده است. این مزیت مخصوصاً در ایرادهای نرم افزاری، کمک زیادی به مشاور می کند تا بتواند مشکل شما را حل کند. شما با فرستادن تصویری از خطای نمایش داده شده روی صفحه، و ارائه توضیحات بیشتر، مسئله را با زبانی بهتر به مشاور بیان کنید.


مقاله مرتبط: مزایای آموزش از طریق تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد 


رتبه دادن به مشاور خود را فراموش نکنید

مخاطبان می توانند روی صفحه مشاور خود، کامنت بگذارند و به او رتبه بدهند. این رتبه دادن، به دیگر کاربران و مخاطبان کمک می کند که هنگام جستجو در اپلیکیشن، بتوانند راحت تر مشاور مورد نظرشان را انتخاب کنند.‌ نظر دادن هم می تواند به شناخت بهتر مشاور کمک کند. بنابراین یادتان نرود که نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
مشاوران هم می توانند به کاربران رتبه بدهند تا در صورتی که با مخاطب ناپسندی روبرو شدند، بتوانند به سیستم گزارش بدهند. در نظر داشته باشید که حفظ حریم افراد در تیوترلند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 
 




سوال تصادفی4 + 13 =